BluetoothUSB
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 aug 2010
Hallo,
Dat ik hem meot terugsturen weet ik wel, en Dell doet moeilijk maar ik denk dat ze hem binnekort wel willen repareren (want ik zit nog binnen de 2 jaar wettelijke garantie)
Mijn laptop doet niets meer
Ale en lange tijd niet,
Iemand had ernaar gekeken en toen begon hij nog vager te doen!
Wat ik nu dus heb:
Ik druk hem aan, hoor de fans aangaan en zie voor een seconde of 2 het hardeschijf lampje branden.
Dan gaat die weer uit, en na een seconde of 5 gaan er 3 lampjes aan:
Numock, Scroll lock en Capslock.
Waarvan de numlock heel onregelmatig knippert.
Verder gebeurd er niets, tot ik de aanknop 5 seconden inhoud omhem uit te zetten.
Ik heb een filmpje gemaakt, maar vind het niet echt nuttig om deze te uploaden want meer gebeurd er niet dan dat je die lampjes ziet knipperen.
Weet iemand wat het probleem hier is?
De persoon die ernaar heeft gekeken zei dat het moederboard dood is, maar ik heb hem goed behandeld en hij is ook niet gevallen OID.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Dat ik hem meot terugsturen weet ik wel, en Dell doet moeilijk maar ik denk dat ze hem binnekort wel willen repareren (want ik zit nog binnen de 2 jaar wettelijke garantie)
Mijn laptop doet niets meer

Iemand had ernaar gekeken en toen begon hij nog vager te doen!
Wat ik nu dus heb:
Ik druk hem aan, hoor de fans aangaan en zie voor een seconde of 2 het hardeschijf lampje branden.
Dan gaat die weer uit, en na een seconde of 5 gaan er 3 lampjes aan:
Numock, Scroll lock en Capslock.
Waarvan de numlock heel onregelmatig knippert.
Verder gebeurd er niets, tot ik de aanknop 5 seconden inhoud omhem uit te zetten.
Ik heb een filmpje gemaakt, maar vind het niet echt nuttig om deze te uploaden want meer gebeurd er niet dan dat je die lampjes ziet knipperen.
Weet iemand wat het probleem hier is?
De persoon die ernaar heeft gekeken zei dat het moederboard dood is, maar ik heb hem goed behandeld en hij is ook niet gevallen OID.
Bedankt voor jullie antwoorden.