wat is er vervangen in mijn pc??

• Onderwerp starter Onderwerp starter mum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mum

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Wij hebben 2 jaar geleden een medion pc 2.66GHZ gekocht in de aldi, buiten kleine problemen die door herinstallatie waren op te lossen hebben we nu onze pc terug gekregen na reparatie.Op het reparatiepapier staat:PCFP 2.66GHZ(DUBBEL/DOUBLED) vervangen met PCBG PC1124-25-64-66/PC W-BEZEL W/O COVER(PC1124-25).Wat is er vervangen en is dit door hetzelfde vervangen?Ons probleem was dat de pc minuten lang erover deed om op te starten(niet enkele minuutjes!)Alsook kraakte het geluid wat volgens ons aan de pc lag en niet aan de boxen.OOk het cd-romstation had problemen:er staat dvd-station en je kan er een dvd instoppen of een gewone cd, niks, opent zich niet, soms zie je heel even een schijfje in plaats van het zandlopertje en dan krijg je de melding:"deze computer" reageert niet, wilt u een bericht verzenden?Automatisch afspelen lukt ook niet.De cd-brander erboven werkt wel, maar het cd-romstation niet, ligt dit aan de laser?Natuurlijk geeft de pc aan: dit apparaat werkt correct.Dit werd dus totaal niet hersteld zodat we de pc weer wekenlang moeten missen.Ze hebben ook de pc geherinstalleerd en nu hebben we nog iets raars aan de hand:we hebben 7 accounts en als ik de mijne open, komt steevast msn van mijn zoon erop, al heb ik dit al vele malen herdaan.Een pc met kuren heb ik terug.Wie weet raad over de vervanging, het cd-romstation en de msnopening bij mijn account.Alvast bedankt voor jullie reacties.PS:hoe kan ik mijn Geforce 4 kaart terug vinden op de pc, hoe kan ik weten wat er nog vervangen is??:(

Je kunt via start/systeembeheer/computerbeheer/apparaatbeheer kijken onder audio voor je geluidskaart.
Wil je wat meer weten van je pc haal dan eens "Aida32" in huis. Deze laat alles overzichtelijk zien en geeft ook de problemen aan.
Voor de rest kan ik je niet helpen. Alleen... kopieer die lange regel eens in Google. Grote kans dat je zo kunt zien wat dit is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan