wat is er zo slecht aan Asus P5E-VM HDMI?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
heel veel mensen zeggen dat Asus P5E-VM HDMI moederbord slecht is maar waarom?
omdat er weinig uitbreidingsmogelijkheden zijn?

Als ik een tegenvraag mag stellen: kun je voorbeelden geven over wie / waar beweert dat het plankje zo slecht is -> linkje of zo?

Wat je 2e vraag betreft: degenen die dat beweren kletsen uit hun nek. Niet omdat het niet (gedeeltelijk) waar zou kunnen zijn (ik heb vooralsnog niet eens de specs van het bord bekeken), maar omdat ze "krokodllentranen huilen". Hiermee bedoel ik dat je natuurlijk niet over uitbreidingsmogelijhkheden van een stukje hardware moet gaan zeuren daar waar je vóóraf álle specificaties van een stukje hardware kunt bestuderen. Als je dan tóch wat te mekken hebt, mek dan vooral op jezelf, want je hebt kennelijk vooraf niet (lang) genoeg nagedacht over de consequenties van de aanschaf van dát specifieke stukje hardware.

Laatst bewerkt:
dus die plank is wel goed? in iedergeval beter dan een p5k ofzoiets of netzogoed?

Dat weet ik niet, ik zou graag eerst eens wat willen lezen van mensen die het plankje afkraken. Post eens wat linkjes.

Dat weet ik niet, ik zou graag eerst eens wat willen lezen van mensen die het plankje afkraken. Post eens wat linkjes.

het spijt me maar ik kan ze niet meer vinden:confused:

mij lijkt die ook goed en het is de "beste" onboard videokaart die er te krijgen is en alles erop en eraan kan ik er later nog een videokaartje en tv kaart indoen en is die klaar:o lijkt mij

dan weet ik welke combi ik ga maken:P
dat moederbord
dual core E8400 processor
2 gb geheugen
later nog wel videokaartje:P

en wil dat allemaal met die processor die FSB is snelgenoeg

ik had ook nog 1 vraag ik heb dat moederbord gekocht + coolmaster elite 330 behuzing maar hoe moeten de draadjes van de powerknap en reset en speaker erop en zou iemand weten hoe ik zoon klepje open krijg om een cd speler in te doen want ik zie nergens iets wat ik kan indrukken ofzo

Laatst bewerkt:
Hoe je die draadjes aan moet sluiten staat keurig in de handleiding van je moederbord, met plaatjes enal...

Nee hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.

En trouwens, Windows kan dat ook niet adresseren en gebruiken, dus...

Voor XP max 2Gb, voor Vista max 3Gb!

Vista en XP 32 bits: 3 Gb
Vista en XP 64 bits; 128 Gb (of zo, heel ruim in ieder geval)

Ron

ik zag het dat met die draadjes 1 bladzijde verder en stonden de plaatjes er duidelijk bij maar ik krijg nog steeds dat klepje niet open van de behuizing:S misschien heeft iemand die behuizing of kent hem het is coolmaster elite 330 en dat roosterje voor moet weg in de winkel zijden ze dat er een schroefje moest zitten maar ik kan er geen vinden

kun je rond de 70 euro een goede moederbord vinden? voor games zo ja sluit ik even me andere topic want niemand reageerd
Hoe wil je die gaan sluiten? Dat kan alleen de betreffende moderator.

En verder.. Dit topic is gestart door kvbmaster. Het is dan ook de bedoeling dat die de vragen hier gaat stellen.
Alle andere mensen met vragen mogen zelf een topic openen, of doorgaan in hun eigen topic.
Vragen van andere users (topickapen) worden hierna zonder waarschuwing verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan