Wat is goed, beter, het beste p2p proggie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyWarrior

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Nu gebruik ik K-lite maar daar krijg je ook een hoop rommel mee binnen. Wil je wat downloaden, werkt het niet of er komen virussen mee. Kortom alles behalve wat je wilt.:mad:
Maarja, wat is nou een goed alternatief ? Dus een p2p programma dat goed werkt, waar zo min mogelijk rommel in zit (helemaal niks is denk ik toch onmogelijk) en als het ff kan, Nederlands is.
En natuurlijk is het ook belangrijk dat met het p2p proggie zelf geen rommel meekomt, zoals spyware.

met K-lite krijg je m.i. net zoveel rommel binnen als je virusscanner toestaat. Als je na het downen EERST het bestand scant op virussen (ipv te dubbelklikken) komt er net zoveel binnen als je virusscanner NIET kan detecteren.

Geplaatst door gast0225
met K-lite krijg je m.i. net zoveel rommel binnen als je virusscanner toestaat. Als je na het downen EERST het bestand scant op virussen (ipv te dubbelklikken) komt er net zoveel binnen als je virusscanner NIET kan detecteren.
Ja dat snap ik, dat doe ik nu ook. Maar ik heb toch liever een programma waarbij je zo min mogelijk werkt en bovendien, waar je dingen kan downloaden die ook werken. Bij kazaa heb ik vaak genoeg dat je iets download en het werkt niet.

Geplaatst door SkyWarrior
Nu gebruik ik K-lite maar daar krijg je ook een hoop rommel mee binnen. Wil je wat downloaden, werkt het niet of er komen virussen mee. Kortom alles behalve wat je wilt.:mad:
Maarja, wat is nou een goed alternatief ? Dus een p2p programma dat goed werkt, waar zo min mogelijk rommel in zit (helemaal niks is denk ik toch onmogelijk) en als het ff kan, Nederlands is.
En natuurlijk is het ook belangrijk dat met het p2p proggie zelf geen rommel meekomt, zoals spyware.

Tja, dit soort vragen komt hier regelmatig langs en blijkt altijd moeilijk te beantwoorden. Wat nu "het beste" p2p programma is verschilt per persoon; het hangt af niet alleen van welke eisen je precies aan zo'n programma stelt, maar ook van welke zaken (muziek, software, films) je ermee hoopt te vinden. Ikzelf gebruik voor muziek uitsluitend Soulseek (http://www.slsknet.org), ik vind dat echt super - maar ken ook mensen die dat helemaal niets vinden. Voor de rest gebruik ik voornamelijk BitTorrent, maar ook daar heeft lang niet iedereen zulke positieve ervaringen mee als ik. Het blijft een kwestie van uitproberen en bezien wat jou het beste bevalt...

Geplaatst door SkyWarrior

kijk even op www.tutorialbase.net hier staan zat altenatieven om te downloaden en filesharing.

Laatst bewerkt:
Dank voor de reacties, ik heb nu een goed p2p programma gevonden, Shareaza.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan