Wat is het beste moederbord?¿?¿?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaccoha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Wat is het allllur beste MOEDERBORD van dit moment??????

Ik wil een nieuwe pc inelkaat zetten maar HOE kom ik erachter wat het ALLLUR BESTE MOEDERBORD is?¿?

is er een site met tests of weet jij het mail me dan!!!!
het liefst naar jaccoha@hotmail.com

Wat het allerbeste moederbord is natuurlijk een vraag zonder einde op helpmij. Iedereen heeft weer andere eissen dus iedereen vind weer een ander moederbord goed

Ik wik en weeg en vergelijk en dan koop ik toch weer een asus vanwege de bewezen stabiliteit. is de ford omder de moederborden.

Maar dat is zoals gezegd alleen maar mijn mening haha

Het is inderdaad bij mij ook zo dat ik ook voor een Asus kies, maargoed das ook mijn mening, een ander zweert weer bij iets anders. En ook onder Asus zijn er verschillende types waar je nog uit kunt kiezen

Geplaatst door techie
Ik wik en weeg en vergelijk en dan koop ik toch weer een asus vanwege de bewezen stabiliteit. is de ford omder de moederbord.
Asus is helemaal niets mis mee, maar als de vergelijking met een Ford terecht is hoef ik geen Asus meer.

ik bedoel er maar mee te zeggen dat asus net als ford een middle-of-the-road product is zonder verrassingen. Had ook opel of volkswagen kunnen zeggen.

later...

Een goed moederbord is een moederbord die aan jou eisen voldoet en natuurlijk ook stabiel moet draaien.
Ik vind zelf dat MSI en ASUS altijd wel goeie mobo's maken.

Als je bijv een Pentium PC kiest kun je een ASUS mobo nemen met een Intel chipset , die intel chipsets schijnen erg stabiel te zijn.

Hangt een beetje van de doelgroep af. Als je het voor de performance doet:

Intel:
Asus P4G8X of P4T533

AMD:
Asus A7N8X

Echter, binnenkort komen de nieuwe P IV's met 800 FSB uit, en dan wordt de beste keuze een Asus P4C800 met de Canterwood-chipset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan