wat is het beste muziek downloadprogramma

• Onderwerp starter Onderwerp starter fee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fee

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
hallo allemaal,
aangezien limewire en frostwire niet meer werken om een of andere reden, ben ik op zoek naar een ander muziekdownloadprogramma. wat is volgens jullie het beste programma?

trouwens: limewire en frostwire werken niet omdat het geen contact kan maken met het gnutella netwerk. iemand hiermee bekend hoe dat op te lossen is?

groetjes :)

Ik vind voor losse tracks FrostWire nog steeds het beste, werkt perfect, ook onder Vista, en er is een heel groot aanbod

Dan is er dus iets mis met de installatie/instelling, maar het blijven wel de in mijn ogen beste programma's om losse muziek te downloaden.

Kunnen we beter proberen dat probleem op te lossen dan een minder programma te gebruiken.

Dan is er dus iets mis met de installatie/instelling, maar het blijven wel de in mijn ogen beste programma's om losse muziek te downloaden.

Kunnen we beter proberen dat probleem op te lossen dan een minder programma te gebruiken.

Hallo Mr. Music,
Bedankt voor de snelle reactie. Hoe kunnen we dit probleem dan oplossen? Limewire heeft het altijd gedaan en sinds een paar weken krijg ik geen contact meer...
Groetjes Fee

wat is beste muziekdownloadprogramma

~~soulseek

want daar vindt je namelijk alles en heb je chatrooms waar je de muziekcollectie van andere kunt inzien en downloaden (don`t ask me how soulseek works):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan