Ik ben al een tijdje bezig met een site,,
hierin wil ik een systeem inbouwen zodat andere mensen die ik ken die ik dan een gebruikersnaam en wachtwoord geef, heel gemakkelijk nieuws kunnen toevoegen zonder dat ze enig verstand van de site nodig hebben,, ik heb joomla al geprobeerd te installeren maar ik snap er niet veel van,,
mijn hosting ondersteunt het volgende van server extenstions :
Ondersteuning voor Active Server Pages (ASP)
Prive CGI-Bin
Uw eigen CGI bin catalogus:
Perl, C/C++ (eigen compilatie vereist) , TCL, PHP4.
SSI - Server Side Include
WAP support
PHP4
Flash 4
MySQL available as an additional service
welk systeem is hiermee het beste en makkelijkste te installeren,,
indien dit joomla is ,, hoe moet dat dan,, ik heb alle bestanden al op de server staan maar ik kom echt niet uit de handleidingen die op al die sites staan want ik krijg niet zon mooi scherm wat andere wel krijgen (installatie scherm)
Alvast bedankt
hierin wil ik een systeem inbouwen zodat andere mensen die ik ken die ik dan een gebruikersnaam en wachtwoord geef, heel gemakkelijk nieuws kunnen toevoegen zonder dat ze enig verstand van de site nodig hebben,, ik heb joomla al geprobeerd te installeren maar ik snap er niet veel van,,
mijn hosting ondersteunt het volgende van server extenstions :
Ondersteuning voor Active Server Pages (ASP)
Prive CGI-Bin
Uw eigen CGI bin catalogus:
Perl, C/C++ (eigen compilatie vereist) , TCL, PHP4.
SSI - Server Side Include
WAP support
PHP4
Flash 4
MySQL available as an additional service
welk systeem is hiermee het beste en makkelijkste te installeren,,
indien dit joomla is ,, hoe moet dat dan,, ik heb alle bestanden al op de server staan maar ik kom echt niet uit de handleidingen die op al die sites staan want ik krijg niet zon mooi scherm wat andere wel krijgen (installatie scherm)
Alvast bedankt

Laatst bewerkt: