Wat is het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sincere

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2009
Ik wil een eigen site maken, waar in google adsense aan kan toevoegen, maar volgens mij is dat bij de meeste hostings verboden of bedoelen ze dat niet met GPT. Anyway, kent iemand een goede site waar je een eigen site kunt maken mét eigen forum waar je google adsense op kunt plaatsen?

Alvast bedankt

als je een betaalde server hebt dan zal dat jouw eigen zaak zijn of je er wel of geen advertenties op wilt zetten;
als je bij een gratis host zit kan dit anders zijn,wellicht wil die zijn eigen reklame boodschappen op jouw site laten draaien...
bij GPT meld je jezelf aan bij een affiliate programma...
[of het er altijd eerlijk aan toe gaat met uitbetalingen?]
als je een betaalde server hebt dan staan er vaak tal van programma´s op de server die gratis geïnstalleerd kunnen worden zoals een eigen forum : phpbb versie x.x.xx
[na installatie implanteer je de google codes via de admin van het programma,niet via de server....]
tenslotte...
er zijn op op het net tig tools gratis te downloaden om websites te maken,templates enz...

Laatst bewerkt:
Ik snap het gedeeltelijk, maar mijn vraag was eigenlijk wat de beste site is, waar ik een eigen site kan maken? Er zijn er namelijk best veel, maar sommige bieden gewoon niet zoveel opties en dan vraag ik me af of het wel mogelijk is om daar een forum aan toe te voegen. Dat met google adsense is eigenlijk pas een stap die daarna komt. Maar toch bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan