Wat is het maximum aan extra RAM,bij een AMD Athlon 64??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fonz80

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Heb er nu 4x512mb bij gedaan,alleen bij een site om te testen geeft die 3x512mb en 1x256mb aan,weet ook niet hoe dat kan..........

Welkom op Helpmij....

Welke site??Over welk mobo hebben we het hier?
Wat heeft de bios aan?
En kijk eens rechtermuisklik bij "deze computer"--->eigenschappen.Wat wordt daar gegeven?

www.interngeheugen.com is de site die dit aangeeft na een scan.

heb ook alles in het engels,xp proffesional,internet explorer,heb dat allemaal al geprobeerd te veranderen,maar dat gaat nie zomaar helaas,en heb mn pc al 2 x bijna vernield,loopt zoiezo niet hoe t moet omdat ik laatst per ongeluk andere drivers erin heb gezet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de pc opstart dan zie je biosscherm voorbij komen.Staat ook je hoeveelheid ram in.

Bordje zou 4gb moeten aankunnen.Doe eens het volgende.Haal alle 512 reepjes eruit behalve dan die ene die 256 aangeeft.(slot 4)
Start dan weer op en kijk wat er dan aangegeven wordt.is dit weer 256..plaats dan een dat reepje in slot 1 en herhaal de handeling.Kijk dan weer wat er aangegeven wordt.
Kijk ondertussen eens goed op stikkertje van het ram of het wel een 512 mb is.

Wat betreft dan je oorspronkelijke vraag: dit heeft in zoverre niets met je cpu te maken.

EDIT: nu eerst even naar widm

Laatst bewerkt:
ok ga eens even proberen laat je zo iets weten,bedankt alvast.

heb net slot 1 met 4 verwisseld en geeft nu netjes aan met de test dat er 256mb in slot 1 zit

Het lijkt mij raar dat er dan iets met het ram is. Zijn alle geheugen reepjes de zelfde snelheid. en bij 2 GB is er geen probleem met 32 Bits of 64 Bits Windows.

Geef eens alle typenrs op die op de reepjes staan.

Waarom die dan 256 aangeeft is mij raadsel.Ik zie namelijk voor dit bordje geen uitzonderingen.

Is het niet zo dat je een 256 in plaats van een 512 hebt gekregen.

er zit 1 stick bij zonder sticker op,mss is dat dan toch een 256 mb......

Denk dat ik het al heb gevonden,het stickie zonder sticker heeft het serie nummer hyb25d256800bt-5 zegt genoeg denk ik,met 256 erin..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan