Wat is het verschil in kast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk alleen de grootte, de airflow(luchtstroom in de kast). maar de airflow is in beide kasten goed en de interfaces(wat je aan de voorkant van de PC hebt.
Hier heb je alles op een rijtje: Klikken doe je Hiero.

Als je de goedkoopste neemt word het er niet slechter van.
 
Laatst bewerkt:
De goedkopere kast is: Breedte19 cm
Diepte50.8 cm
Hoogte44.9 cm

De duurdere is: Breedte19 cm
Diepte44.9 cm
Hoogte50.8 cm

Dus de diepte is langer bij de goedkopere kast. Ik heb een aardig grote videokaart dus welke zou u nemen?
 
Zou je de afmetingen van je graka even kunnen geven dan.
want sommige zijn lang/diep. en sommige zijn dik door de grote fan die ze hebben.

Maar ik waarschijnlijk pas het wel mits de cpu koeler niet te groot is.
 
De videokaart is ongeveer 28cm, ik weet niet hoe dik, misschien 3cm.
 
De standaard maten van de kast zijn de maten van de goedkopere, misschien heeft alternate een fout gemaakt...?\
Of de goedkopere heeft geen window, het staat wel bij het plaatje, maar niet bij de voorzieningen.
 
Laatst bewerkt:
Nu je het zegt. De namen zijn gewoon hetzelfde.
Dan zit er blijkbaar alleen verschil in de grootte(als die betrouwbaar is)
Maar bij beide modellen zou het passen.
 
Ik snap het niet..:p want bij die kast+demping zijn weer de maten van de duurdere kast?
 
Ik snap het nu zelf ook niet meer. Hier heb je een betrouwbare bron(het merk zelf) : Klik. ik zou me neerleggen bij deze kast en op zoek gaan naar een andere. en als je perse deze kast wil. ga dan naar een andere winkel.
 
Dus ik moet gewoon de goedkopere doen? Die heeft de standaard maten...
 
ja, je kan gewoon de goekopere nemen. uiteindelijk past het in allebei de kasten.(als die van maat verschillen:p)
Ik denk dan dat er alleen een verschil zit in de interfaces maar dat is niet zo belangrijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan