Wat is hier aan de hand !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Ik zit hier met een heel vreemd probleem.
Ik heb een html document gedownload ( prijslijst ) en die opgeslagen.
Als ik er nu maar met mijn muis op ga staan of hem aanklik, dan verdwijnt meteen het beeld en kom ik weer in het bureaublad te voorschijn.
Ook heb ik digitale foto's bij mijn Achtergronden staan en als ik bij de eigenschappen van mijn beeldscherm en dan op Bureau klik en dan op 1 van die foto's selecteer, dan knalt ook meteen het beeld weg en kom ik weer in het eigen bureaublad terecht.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zou graag weten wat hier nou de oorzaak van kan zijn.

Mocht iemand het antwoord weten, dan zou ik daar erg blij mee zijn.

Alvast bedankt

groeten
Barney

Weet je zeker dat het geen virus is, met een .exe bestand bijvoorbeeld.

Sigma, bedankt voor je snelle reactie.
Het HTML document is van een zeer bekende site van mij en kan onmogelijk een virus bevatten, dus dat is niet de reden.

Groeten Barney

Heb je al geprobeerd wat er gebeurt wanneer je rechtstreeks vanuit de email het bericht opent.

ik heb het van een homepage gedownload en die toen geopend, als ik er al op ga staan dan knalt het beeld opnieuw aan op naar het bureaublad, ook verwijderen kan niet, want dan moet je er ook op gaan staan en dan verdwijnt het beeld weer, het is echt heel vreemd.

Deze url heb ik gedownload: http://atin.nl/Atinhome/download.asp?download=html

Barney

Kan hem hier gewoon openen nadat ik hem eerst opgeslagen heb.
Wanneer ik hem direct laat openen dan doet hij het niet.
Er zal bij hen dus wel iets niet helemaal goed zitten.

Oke is een optie, maar dat verklaart nog niet, waarom het beeld ook verdwijnt en terugkomt in het bureaublad, wanneer ik een jpg achtergrond aanklik in mijn beeldscherm eigenschappen.
Het is een vreemde zaak

groeten Barney

Dat klopt Tanja en dat had ik dus al 3 keer gedaan met AdAware en alle spyware laten verwijderen.
Maar helaas dit gaf ook geen resultaat

bedankt voor je reactie.
Groeten Barney

Misschien moet je je Hijacklog eens plaatsen in de spywaresectie en vragen of Pieter Arntz ernaar wil kijken.

En als dat hijackthis log niets oplevert kun je misschien overwegen of een systeemherstel je problemen kunnen verhelpen. Tenminste, als dit probleem ineens en niet zo lang geleden begonnen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan