Wat is hiervoor de juiste provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra85

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Berichten
17
Ik heb vragen voor twee verschillende sites: een bedrijf en een prive-site.

Bedrijf: onlangs hoorde ik dat de persoon momenteel een domeinnaam (.nl) heeft geregistreerd bij hostnet voor € 45. Volgens mij echt belachelijk veel.
Het gaat om een bedrijf met 100 vaste klanten en daarnaast ook nog veel mensen die het bedrijf benaderen met specifieke eenmalige opdrachten. Door de website wil ze zich in eerste instantie puur kenbaar maken als bedrijf, met een omschrijving van de bezig-/mogelijkheden. Maar er moeten opties zijn om later ook producten te vermelden op de site.

Prive: momenteel nog een gratis hostingpakket bij lycos, dit loopt echter binnenkort af. op de site (.com) geef ik mijn bezigheden aan qua werk, stage, maar dus ook met foto's en dergelijke. daarnaast moet het mogelijk zijn dat ook collega's (+- 30 man) via een deelsite (bijv. peter.domeinaam.com) een website kunnen beheren.

Al met al, kunnen jullie mij suggesties geven voor hosts voor deze verschillende doeleinden, dan zouden jullie echt mijn engeltjes zijn :D

Gr. Sandra
 
Laatst bewerkt:
providers? Een provider is een internet provider die je internet aanbied zoals @home, wanadoo, xs4all toch?

Je bedoelt een host?
Ach dat kan overal wel.... www.4u-web.nl is opzich wel goedkoop met veel opties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan