Wat is jullie mening over deze lap-top ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou............ als ik jouw overige berichten lees dan doe jij erg lang over het beslissen wat voor hardware jij wil hebben. Kopen dat ding, het is low budget dus daar kan / mag je niet te veel eisen aan stellen.

Hoi,

Een demo dus gebruikt ... weet jij wat ermee gebeurd is?
Buiten dat ik geen Acer-fan ben (vooral de laptops):

2 Gb werkgeheugen ... en een Vista Business versie ... wat mij betreft: niet doen dus voor dat geld!

Als je snel bent, heb je voor 449 Euri bij Wehkamp op dit moment de voordeligste L300-19F van Toshiba, met 3Gb werkgeheugen en Vista HomePremium. Elders is 'ie niet voordeliger te krijgen .... en alleen vandaag nog!!!!!

Zou ik persoonlijk die van Wehkamp nemen inderdaad.

Voor de rest ben je inderdaad een beetje besluiteloos :p

Hey,

Fijn dat jullie je mening met mij willen delen :D

Mooi nu weet ik wat dat (DEMO) betekend. Hij is dus gebruikt en ik hoef 'm niet (hoef geen tweede hands lap top, raar dat ze zoiets aanbieden trouwens).

Maar is die van acer niet beter ? hij heeft een CORE 2 DUO en die andere heeft een DUAL-CORE ?

En jah ik doe er altijd erg lang over om iets te kopen gemiddeld 1 maand. Moet zeker zijn van iets voor ik het koop. Wil altijd iets zo goedkoop mogelijk krijgen (wie niet :P)

hey,

Ik heb wat research gedaan over het merk ACER, en het blijkt dat zeer veel mensen het een K*T merk vinden. Ben toch wel geschrokken van de ervaringen van de andere mensen. Vooral de lap-tops van Acer blijken matig/slecht te zijn :mad:

En nu ben ik wat verder gaan kijken en kwam deze leuke lap-top tegen hoe denken jullie over deze ?
http://dixons.nl/De_online_winkel/P...book.7109617/default.aspx#extendeddescription

Alvast bedankt.

Dolle pret. Voor "insiders" is het geen Packard en Bell, maar Packard en Hell.

Hey,

bedankt voor je snelle reactie, maar welke laptop raad jij me dan aan ? geef me een paar voorbeelden met soort gelijke specificaties/prijs.

Alvast bedankt :p

hey,

Ik ga er ook totaal geen spelletjes op spelen daar heb ik mijn goede pc voor :)

Hij is geheel voor school gebruik. Kan deze lap top de nieuwste programma's aan zoals MSN, Adobe Acrobat, Word etc etc.....

hey,

Ok ik denk dat ik mijn besluit heb genomen. Na lang wikken en wegen (zoals gewoonlijk) kom ik er meestal wel uit.

Bedankt voor je hulp Pasja :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan