Wat is mooier ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

punkerbruin

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Ik heb een website gemaakt met joomla voor iemand.
Nu zit ik in een discusie met wat mooier is.
Hij zegt dat de oude of zijn versie beter is dan die van mij.

Oude
24mfds8.jpg

Zijn versie van de nieuwe site
21lpres.jpg

Mijn versie van de site
5mxqxc.jpg

Nu zou ik u mening willen weten.

Dit zou ons veel verder helpen.

Dank U

MVG
Punkerbruin

Laatst bewerkt:
De laatste, maar "mooi" is een persoonlijke smaak en daar is vaak lastig over te discussiëren.

Die van jou vind ik het mooist, bij dat ontwerp van hem zweeft dat logo op een vreemde plaats. Verder kan ik niet zo heel veel verschil ontdekken...

mr32 :cool:

De oudste vind ik persoonlijk toch het mooiste :D

Edit:

Dat lettertype is wel erg onduidelijk! in het menu dan :D

Laatst bewerkt:
Ehhhm game server of is het een hostingserver of iets anders? ik vind de 1e het professioneelste

Heb ff lopen gimpen voor je(het is een beetje slordig maar dan weetje wat ik bedoel) :cool:

1294050061-830.jpg

Wat voor game draait die server dan is een beetje onduidelijk voor mij? of kunnen mensen zelf een game hosten er op?

Wat voor game draait die server dan is een beetje onduidelijk voor mij? of kunnen mensen zelf een game hosten er op?

Het is een Game server van Gmod die gehost wordt op een andere server maar hij is de beheerder daarvan en wilt meer info geven via deze site (1 specifike sever genaamt UKH)

Tja maak dan een mooi logo wat met dat spel te maken heb. Ik ken dat hele spel niet en kan ook weinig vinden op google.

je vind er weinig over omdat het spel garrys mod heet ;)

tijdje gespeeld echt leuk :P monstertjes killen xD of vulcaan maken die monsters spugt als je hem schud :P

beetje sims achtig? je kan misschien wat van die figuren in je logo zetten?

We zijn er nu overeengekomen dat hij zijn ontwerp nog wat moest aanpassen.
nu hebben we dit resultaat
5dl9nd.jpg

Dank jullie wel voor jullie steun en hulp !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan