Wat is nu het nut van een image manager progje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik begrijp het niet zo goed. Ik heb zon pic manager gedownload, waarin ik mijn pics in albums kan zetten en kan waarderen en categorizeren etc. Harstikke leuk, maar het nut gaat even aan me voorbij. Althans, ik snap de voordelen ervan...maaaaaar stel dat je alles leuk heb gesorteerd en zo...wat gebeurt er met je albums en je categorieeen als je bijv van programma wilt veranderen, of je moet formateren of zo..

moet je dan helemala op nieuw beginnen? Of wordt dat in de Exif opgeslagen of zo?
 
Als je voordat je gaat formatteren een backup van je foto's en dit progje maakt zou je later alles moeten kunnen herstellen. Wellicht kun je eigen albums / categorieeen exporteren in het programma zelf om die later weer te gebruiken na een schone installatie.

Of je bij het switchen van image manager-programma dezelfde albums en categorieeen kunt behouden is afhankelijk van de compatibiliteit. Zo kan bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird adresboeken etc. importeren uit Microsoft Outlook. Of dit tussen verschillende image manager-progs ook werkt is maar zeer de vraag...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan