wat is online security enzo...

Status
Niet open voor verdere reacties.

towerdevil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
hey deze vraag klinkt mischien dom maar... ik wil 1 van deze 4 kopen: Kaspersky, AVG, NOD32 of bitdefender.
maar bij elke heb je een normale versie van ongeveer 30 euro en dan kan je ook nog een internet security nemen voor ongveer 50 euro maar ik weet niet echt of dat nodig is en wat je er allemaal aan hebt? (uitgebreid andwoord pls):p

AVG is gratis, dus ......

Ik werk er nu mee op een laptop én een pc.
In de screendump zie je wat er allemaal bij in zit, dus oordeel zelf .....

Bijlagen

• scrn.jpg
    scrn.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 21
idd avg werk ik ook al 5 jaar mee zonder 1 probleem en is gratis dus maak je keus :)

De normale versie bevat (meestal) alleen een virusscanner en de daarbij behorende zaken. Bij de internet security zitten vaak nog firewall achtige zaken. maar de meeste van die sites hebben vaak ook een product comparison (vergelijk) waarop de onderdelen vaak wel tegen elkaar uitgezet worden.

De normale versie bevat (meestal) alleen een virusscanner en de daarbij behorende zaken. Bij de internet security zitten vaak nog firewall achtige zaken. maar de meeste van die sites hebben vaak ook een product comparison (vergelijk) waarop de onderdelen vaak wel tegen elkaar uitgezet worden.

Ehh ... wat wil je daarmee eigenlijk nu allemaal zeggen (tegen 'Towerdevil' dan hè ....)
Overigens ben ik van mening dat je je niet beter beveiligt met zo'n totaalpakket.
Microsoft biedt voldoende 'gratis' mogelijkheden. Buiten de ingebakken firewall, kan je ook Windows Defender inschakelen.
Buiten dat, kijk eens naar mijn schreenshot van AVG 8.0.
Daar zit naast antivirus dus ook antispyware en emailcontrole op.

Laatst bewerkt:
Als je avast download, kun je ieder jaar een gratis lesentie aanvragen.
dit is alleen bij de home editie versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan