Wat is op dit moment de beste Provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Al een tijdje heb ik Planet Internet/Standard als provider. Over het algemeen een goede provider al wil de snelheid nogal eens wisselen. Mijn vraag wat is nu voor een prijs van 30 a 35 euro de beste (lees snelste provider) met een goede service. Ik las dat Tiscali een stuk sneller is met een prijs van 30 euro of klopt dat niet? Bovendien kun je daar gratis bellen......

:cool:

Nee geen Kabel, wij hebben hier Chello en die komt er bij mij niet in. Weet wel dat Home erg goed is maar die zit niet in deze regio. Moet het dus nog doen met ADSL.

Vraag is welke eisen jij aan een provider stelt als het gaat om prijs/prestatie en service.
Doe eens een postcode check en kijk adhv de resultaten wie budgettair zou passen.Bij elke provider is tegenwoordig wel een negatief verhaal te bedenken maar vergeet niet dat de mensen meestal op een forum hun gal spugen omdat ze ontevreden zijn.

Planet heeft/had momenteel problemen met de kpn snelheidsverhoging maar dat zal tzt opgelost zijn.Verder is xs4all een goede maar niet goedkope provider.Tiscali is niet zo stabiel als planet.En zo zijn er nog vele anderen.Kijk niet ALLEEN maar naar de kosten.
Stabiliteit en service zijn ook wat waard.

Succes.

Planet is op dit moment erg traag moet ik zeggen. Gisteravond was het helemaal bal. Moest heel erg lang wachten voordat een pagina volledig in beeld was. Dat is nog een beetje zo zeker bij msn messenger. Ook de snelheidsverhoging ging niet vlekkeloos.

Ik heb gekeken naar mijn postcode check in mijn wijk. Daar kwam Tiscali met glans uit zowel qua prijs als snelheid! Maar ja zomaar overstappen doe je ook niet he. Alvast bedankt!!

Traagheid kan ook andere oorzaken hebben. Werkt alles op de eigen pc optimaal?

Ja de rest werkt uitstekend merk nu weer een hele trage verbinding met Planet.....
:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan