Wat is OpenGL 2.0?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hallo allemaal

Ik wil graag weten wat openGL 2.0 is want ik probeer steeds op mijn
ipod touch 2g een app te downloaden, Alleen het lukt niet want ik heb OpenGL 2.0 nodig
dus wie kan mij vertelen wat OpenGL 2.0 is en kan ik het op mijn ipod touch 2g krijgen/downloaden wat dan ook?

alvast bedankt
mvg stepan.

openGL is een grafisch framework. Voor de meeste mobile devices specifiek openGL ES 2. Je device moet dat ondersteunen en de juiste drivers ervoor hebben. Mogelijk is dit erin te hacken, maar als deze driver niet bestaat heb je pech en kan je device openGL niet gebruiken.

openGL is een grafisch framework. Voor de meeste mobile devices specifiek openGL ES 2. Je device moet dat ondersteunen en de juiste drivers ervoor hebben. Mogelijk is dit erin te hacken, maar als deze driver niet bestaat heb je pech en kan je device openGL niet gebruiken.

En voor ipod touch 2g?
Werkt het daarbij?

Ik heb dit gevonden op een forum:
have an older device (ipod touch second gen) that runs on an OpenGL ES 1.7.2:

SSH to /system>library>coreservices>springboard.app>N72AP.plist
and open that in text viewer scroll down to where it says <key>armv6</key> and replace the 6 for a 7 so it says <key>armv7</key>. then scroll down a bit more till u find <key>opengles-1</key> and change the 1 to a 2
SSH to /system>library>frameworks>OpenGLES.framework
click on info.plist and open it in a property list viewer .... then click on CFBundleGetInfoString ... and change 1.7.2 to 2.0 then press done , and go down to CFBundleVersion and change that 1.7.2 to 2.0 also
Reboot

De ipod ondersteund dus maximaal 1.7.2 ; Je kunt de ipod wel laten denken dat die 2.0 ondersteund, maar er is geen garantie dat alles in de app dan ook werkt, omdat de device zelf dus geen echte 2.0 ondersteuning heeft.

ik heb het eff snel gedaan en als ik offroad legends wil downloaden dat kan maar ik krijg een melding dat hetofzo iets met itunes moet worden gedaan
en installous geeft een api error aan bij installatie
dus jammer
dat word dan ipod opblazen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan