wat is sneller om te gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt eraan wat voor een games.
Kabel is meestal sneller. Dus als je 'zwaardere' spellen speelt heb je denk ik kabel nodig.

Kabel is volgens mij meer afhankelijk van de drukte op het net. Als ik met adsl game heb ik meestal een ping die niet boven de 40 uitsteekt.

Wel redelijk dus. Overigens denk ik niet dat het veel uitmaakt, behalve als je een game gaat hosten.

Hangt er maar net van af hoe stabiel de server draait die jij joint.

Snelle servers geven jou vaak een lage ping. Volle, langzame servers geven jouw een hoge ping, of je nu kabel of ASDL hebt.

Heb zelf Chello en me ping ligt vaak tegen de 50 aan. Meer dan voldoende dus.

[ik heb vaak schokkendbeeld,maar een ping van 40,kan het zijn dat het systeem het niet trekt,athlon1500xp,radeon 9600pro,256mb geheugen,weet uberhaupt iemand waar dat aan ligt

Geplaatst door BBB-dickhead
[ik heb vaak schokkendbeeld,maar een ping van 40,kan het zijn dat het systeem het niet trekt,athlon1500xp,radeon 9600pro,256mb geheugen,weet uberhaupt iemand waar dat aan ligt

WEL....Welk spel?

[800- 600,dat is toch een zeer lage resolutie voor mn kaart,ik denk zelf dat de processor het niet aankan maar is dat mogelijk want als ik een spel niet over internet speel dan loopt alles wel goed

[hoe bedoel je lag? my ping is 40,heeft dat iets met lag te maken?

Als et online veel schokt, heb je last van lag, veroorzaakt door een te hoge ping. Tijdens rustige momenten is je ping misschien dan wel 40, maar tijdens de actie loopt dit hoog op. Misschien wel zelfs te hoog.

[dus is mn vraag is als ik over stap op adsl heb ik er dan geen of minder last van?nu heb ik wanadoo cable premium.

[dus is mn vraag is als ik over stap op adsl heb ik er dan geen of minder last van?nu heb ik wanadoo cable premium.

Is al hierboven uitgelegd.

heb jij veel last van lag of game je niet online,en wat voor verbinding heb je

Et is allemaal al eerder vermeld hoor.

Nog maar es dan:
Snelle servers geven jou vaak een lage ping. Volle, langzame servers geven jouw een hoge ping, of je nu kabel of ASDL hebt.

Heb zelf Chello en me ping ligt vaak tegen de 50 aan. Meer dan voldoende dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan