Wat is verschil tussen Mac en Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Ik zelf vind de laptops van apple mooi, maar ze zijn behoorlijk prijzig.
Maar ik heb er nog nooit op gewerkt alleen met windows XP en Vista.
Dus wat is het verschil een beetje en heeft het echt voordelen.
Een beetje mooi MacBook kost best wel veel vind ik zelf.
Zijn er echt redenen waarom je een MacBook aanschaft of kun je net zogoed een andere laptop nemen met windows erop?

:thumb:

Hoi,

'Een wereld van verschil'.
Neem alleen al de muis: één knop in plaats van twee.:p
Lees dit artikel eens door:
http://ace.dse.nl/ace_waarommac.html

Ik heb grafici in de familie en we hebben onder het genot van een borrel altijd van die leuke steken onder water ...... hij over Microsoft en ik over Apple ....
Je zult er dus écht aan moeten wennen, het werken met een Macbook is wezenlijk anders dan met een Windows-laptop

Je bent in vergelijking inderdaad meer geld kwijt voor zowel de hardware als de software.

Stabiliteit is een belangrijk pluspunt van Apple
Ook malware en virussen waren in de Apple-wereld redelijk onbekend, maar de laatste tijd verandert dat drastisch.

Hoi,

'Een wereld van verschil'.
Neem alleen al de muis: één knop in plaats van twee.:p
Lees dit artikel eens door:
http://ace.dse.nl/ace_waarommac.html

Ik heb grafici in de familie en we hebben onder het genot van een borrel altijd van die leuke steken onder water ...... hij over Microsoft en ik over Apple ....
Je zult er dus écht aan moeten wennen, het werken met een Macbook is wezenlijk anders dan met een Windows-laptop

Je bent in vergelijking inderdaad meer geld kwijt voor zowel de hardware als de software.

Stabiliteit is een belangrijk pluspunt van Apple
Ook malware en virussen waren in de Apple-wereld redelijk onbekend, maar de laatste tijd verandert dat drastisch.

ik heb dat eventjes vlug doorgelezen en er staat wel veel informatie op, zal het een keertje allemaal rustig doorlezen.
Ik heb ook nog een gewone computer wat nog steeds windows XP is maar die blijft denk ik altijd wel op windows zitten, ik maak ook wel veel gebruik van WORD en ik vind het fijner als dat allemaal het zelfde blijft zoals Word, want dat gebruik ik op school op gewone computer en nu ook op laptop.
Is het echt zo dat je voor Apple echt allemaal ander software nodig hebt?
Of kun je ook gewoon Word op je MacBook nemen?

Hoi,

Ook voor Word heb je een andere versie nodig onder Apple.
Advies: koop een 'gewone' laptop en geen MacBook als je al in een Windowsomgeving werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan