Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door de jean
temp 1 : 32 c
temp 2 : 46 c
temp 3 : 38 c
hd 0 : 42 c
wat betekenen deze temperaturen, maw waar slagen ze op ? Zijn deze waarden goed voor een P 4 ?
thx
dan heb je geen videokaartGeplaatst door brits
hallo bij mij staat er hd0:43
temp1:32
temp2:14
maar waar is dan temp3?
brits
heb ik toch nooit gevraagd, en gratis zullen ze dat er wel niet opzetten zeker......zal es ff bij de computerboer horen.Geplaatst door crash
Een videokaart met een temperatuur sensor ingebouwd?
Da's nieuw voor mij.![]()
Ik kan ook de temp van m'n videokaart meten, maar wel met een losse sensor die ik op het moederbord kan aansluiten.
Heb jij die toevallig ook de jean?
Ik zie,omdat ik nu op een andere pc moet werken, ook alleen maar temps van de hdd's.Geplaatst door Smartguy
Waarom zieik alleen de HD0?
Geplaatst door de jean
heb ik toch nooit gevraagd, en gratis zullen ze dat er wel niet opzetten zeker......zal es ff bij de computerboer horen.
Een mooi verhaal, maar ik blijf erbij dat een videokaart geen temp sensor heeft.Geplaatst door de jean
de laatste is de temp van de videokaart.
dan blijft er bij mij nog ene over............waarvan de boer zegt dat het de videokaart is.Geplaatst door tazman
What does the Aux temperature shown on the Sensor page mean?
It could show the temperature of the CPU or the motherboard, or maybe it is a non-connected wire of the sensor (and so it could show a random value).
Bron http://www.aida32.hu/aida32-faq.php?id=16
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.