Wat kan dit zijn ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo mensen

Mijn virus scanner doet enorm raar, Mijn computer was enorm sloom, ik hoorde dat dat zou komen door kaspersky, ik heb op repareren geklikt, alleen sinds dien doet die raar.

Hij staat niet meer onder in de taalbalk, als picto. En als ik op het programma zelf klik gebeurt er NIKS.

Kortom, ik heb nu geen virus scanner die aanstaat. Als ik naar windows beveiliging ga, kan ik hem inschakelijk, hij springt dan op groen, en na 2 sec weer op rood en komt er een balkje, ( ik denk van kaspersky vanwege kleur ) In beeld alleen daar staat niks in. Een groene rand met een wit veld erin.

Echt heel raar.

Wie kan mij helpen

Goedemiddag,,

Ik zou Kaspersky opnieuw installeren tijdens de installatie krijg je de vraag volgens mij om de oude te de-installeren wie weet.

Ja ik ben als de dood, dat die zegt dat die licentie code is gebruik. Ik heb zn pakket voor 3 pc's van 5 euro. Als ik hem nu verwijder, en die code invul zegt die toch dat die al 3 x gebruikt is ???

Hoi,

Ja als hij al 3 x gebruikt is dan zal je wat anders moeten verzinnen als je een legale versie windows gebruikt zou je de beveiliging van windows zelf kunnen gebruiken. Doe ik ook en werkt prima.

Ja maar ik heb Kaspersky anti virus 2010. Alleen daar is iets mis mee. En ik mijn vraag is hoe krijg ik kaspersky weer goed.

Hoi,

Dat begrijp ik ik geef je een oplossing maar dan kom je zelf dat hijn al drie maal gebruikt is met een licentie voor drie pc's dus .
Als dit 1 van de drie is kan je gewoon de 2010 opnieuw installeren als je een licentie hebt voor de 2010 anders zal je naar de versie moeten gaan waar je de licentie voor hebt.

Dus ik kan hem gewoon verwijderen, opnieuw instaleren via de cd. En dezelfde activerings code invoeren ?

Ik sluit niet voor niets je tweede aangemaakte topic over dit en nu maak je doodleuk weer een topic over hetzelfde aan. Ga verder in de volgende link;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/553800-Kaspersky-Anti-virus-2010-OPNIEUW-Instaleren
Het is niet toegestaan meerdere topics over hetzelfde probleem te openen.

Deze sluit ik wederom.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan