wat kan er verander/verbeterd worden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

xvilo

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
hoi,
ik ben bezig een spelletjes site op te zetten.
maar ik ben nu nog even bezig met layout en een paar test paginas.

dit is mijn home
en dit is een spel
en nog een spel

nou is de vraag wat kan er beter veranderd worden!!!

Verplaatsen naar sitecheck graag.

Verder: weer een aparte site van je, xvilo.
Je vervalt weer in je oude Xvilosche gewoontes: de Lorem Ipsum gevulde teksteblokken en de vaagheid waar de site nou precies over gaat.
Natuurlijk moet dit ook weer verkocht worden en dan weet ik niet waar die koper vandaan moet komen.

Als ik al niet aan fatsoenlijke gastschrijvers voor mijn al 3 jaar bekende blog kan komen hoe kom jij dan in godsnaam aan samenwerking?!

Laatst bewerkt:
Ziet er niet onaardig (template?) uit maar er staan wel redelijk wat fouten in de HTML. Om de hoogtepunten even te noemen:
- Je sluit <html> niet af!
- Je sluit <body> niet af!!
- je gebruikt twee keer id="sidebar" en id="search", als je een naam meerdere keren wilt gebruiken moet je dat met class doen.

Het zou denk ik aardig zijn als je van het menu wat meer reactie kreeg dan alleen het lijntje onder de link wanneer je er met de muis bovenop staat, verandering van achtergrondkleur voor dat stuk menu zou denk ik goed zijn.

@stormbreaker, wat voor samenwerking doel je op? Die spellen zijn gewoon van internet geplukt voor zover ik kan zien.

ik snap niet helemaal wat je bedoelt meet een "class".
en hoe zo ik de achter grond kleur van mijn menu moeten veranderen.

en ja het is een template.

overgens include ik zo'n beetje alles dus overzicht in de bron code heb ik zelf niet echt goed meer.
het enige wat je hebt van de origineel pagina is het spel en de recties en de beschrijving rest is allemaal ge-include.

ik wil zelf gewoon net zoiets als www.spele.nl maken (meer voor mij zelf) maar wie weet word het nog bekend ook

Laatst bewerkt:
Ik heb je er geloof ik al eerder op gewezen maar lees de sites in mijn sig eens door, dit is toch echt basiskennis bij het maken van een website. Als meerdere elementen in dezelde pagina eenzelfde naam moeten hebben kunje dat doen door ze class="naamvanhetelement" mee te geven. In de CSS kun je ze dan anspreken door
.naamvanhetelement{
meer css code
}
te gebruiken.

Verplaatsen naar sitecheck graag.

Verder: weer een aparte site van je, xvilo.
Je vervalt weer in je oude Xvilosche gewoontes: de Lorem Ipsum gevulde teksteblokken en de vaagheid waar de site nou precies over gaat.
Natuurlijk moet dit ook weer verkocht worden en dan weet ik niet waar die koper vandaan moet komen.

Als ik al niet aan fatsoenlijke gastschrijvers voor mijn al 3 jaar bekende blog kan komen hoe kom jij dan in godsnaam aan samenwerking?!

sorry hoor:(,
maar dit is gewoon een template die ik aan het veranderen ben.
voor een kleine spelletjes website, die ik in eerste instansie gewoon voor me zelf wil hebben. overgens wil ik dit niet verkopen want het is een template:P en wat bedoel je met:

Ik bedoel daarmee dat mensen vinden die jouw site/template willen kopen of aan jouw site willen werken erg moeilijk is.

Je hebt rond het midden zo'n slider met daarin een soort highlights ofzo.

De tekst daaronder met de sterretjes vallen te ver naar beneden in firefox en zijn dus niet te lezen.

De pijltjes die de afbeeldingen daarin laten bewegen moeten nog een .stop() hebben want als je nu 100 keer klikt gaat ie ook 100 keer bewegen ookal stop je allang met klikken.

Verder vind ik m erg leeg en is het menu inderdaad erg saai.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan