Elmo85
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2010
Ok ... als eerste , als dit topic verkeerd staat, het spijt me! Ik ben een leek wat pc's betreft en weet dus niet zo goed waar deze vraag thuis hoort!
Have Mercy!
Mijn oh zo geweldig lieve vriend :evil:
heeft gister spontaan een nieuw pc 'tje gekocht. We hebben er al twee staan maar ja, die kunnen zijn spelletjes niet meer aan (WoW,Final Fantasy .. & straks Diablo 3
)
Goed, de nieuwe kan voor eventjes alles aan dus vooruit ....
Op zijn andere pc stonden dus mappen van WoW die hij op zijn nieuwe pc 'tje wilde hebben. Hij maakte zijn oude pc open (geloof mij, hij is zo A technisch als de ik weet niet wat .. dus dat beloofde veel goeds
.. )
Ik vroeg hem wat hij van plan was te doen ...
'harde schijf eruit halen om de mappen over te zetten' zei hij ..
Nou ok, kon niet zo moeilijk zijn om hem dat te laten doen .. Ik mijn tweeling (9 maanden) nog even wat te eten gegeven om vervolgens te kijken hoe ver mijn vriend was ..
:evil::evil:
Die %^&$%^$
... 0,0 verstand van pc 's! Zelfs ik weet nog wel waar een harde schijf zit in een pc! Hij dus niet ... 
Hij heeft 'iets anders' eruit gehaald .. in de veronderstelling dat dat de HS was.
Volgens mij, en nogmaals have mercy
, zat hij te klooien aan de processor!
Hij heeft eerst een klein ventilatortje er uit gehaald , vervolgens een ijzeren 'soort van frame' met aan de onderkant allemaal pinnetjes!
Ik boos .. de sims (jaja, ook ik wil af en toe ontspannen na een zware dag
) draait goed op dat pc 'tje!!
Maar nu gaat heel die PC niet meer aan ...
Uiteindelijk had die sukkel niet eens de HS eruit gehaald omdat hij te moe was
Ik ben echt even te einde raad ..
Dat pc'tje deed het tot aan gisteren prima .. en nu gaat hij niet eens meer aan!
Zo zonde!!
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn of is dit gewoon einde verhaal?
Ik had ook graag wat info over dat pc'tje willen plaatsen maar krijg hem nu niet meer aan!
Is er een andere weg om dat te doen (al bedenk ik met net dat we ook geen papieren meer hebben; pc is 4/5 jaar oud)
Is er een expert die even de moeite kan nemen voor me??
Bedankt!
Elenixx
Have Mercy!
Mijn oh zo geweldig lieve vriend :evil:

Goed, de nieuwe kan voor eventjes alles aan dus vooruit ....
Op zijn andere pc stonden dus mappen van WoW die hij op zijn nieuwe pc 'tje wilde hebben. Hij maakte zijn oude pc open (geloof mij, hij is zo A technisch als de ik weet niet wat .. dus dat beloofde veel goeds

Ik vroeg hem wat hij van plan was te doen ...
'harde schijf eruit halen om de mappen over te zetten' zei hij ..
Nou ok, kon niet zo moeilijk zijn om hem dat te laten doen .. Ik mijn tweeling (9 maanden) nog even wat te eten gegeven om vervolgens te kijken hoe ver mijn vriend was ..
:evil::evil:
Die %^&$%^$

Hij heeft 'iets anders' eruit gehaald .. in de veronderstelling dat dat de HS was.
Volgens mij, en nogmaals have mercy

Hij heeft eerst een klein ventilatortje er uit gehaald , vervolgens een ijzeren 'soort van frame' met aan de onderkant allemaal pinnetjes!
Ik boos .. de sims (jaja, ook ik wil af en toe ontspannen na een zware dag

Maar nu gaat heel die PC niet meer aan ...

Uiteindelijk had die sukkel niet eens de HS eruit gehaald omdat hij te moe was

Ik ben echt even te einde raad ..
Dat pc'tje deed het tot aan gisteren prima .. en nu gaat hij niet eens meer aan!
Zo zonde!!
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn of is dit gewoon einde verhaal?

Ik had ook graag wat info over dat pc'tje willen plaatsen maar krijg hem nu niet meer aan!
Is er een andere weg om dat te doen (al bedenk ik met net dat we ook geen papieren meer hebben; pc is 4/5 jaar oud)
Is er een expert die even de moeite kan nemen voor me??
Bedankt!
Elenixx