Wat kan ik met een ISO bestand, zonder deze te branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
hoi allemaal,

ik heb het spel gtr 2 gedownload

nu is het klaar en staan er allemaal bestanden van 47.6 mb. wat moet ik hiermee?

na wat research kwam ik er achter dat je ze bij elkaar moet voegen, (nu heb ik een iso-bestand van anderhalve gig) maar ik wil het helemaal niet op cd zetten?!

wat kan ik het beste doen?

als ik het tóch per se op cd moet zetten, lukt het waarschijnlijk niet want ik heb alleen maar cds van 700 mb!

graag jullie hulp!

st.

Je kan de ISO inladen in de virtuele cd/dvd speler van Alcohol120% of met Deamon tools.

PS ik heb de titel van je vraag wat duidelijker gemaakt "Probleempje" zegt niets over je vraag/probleem.

je kan ze ook inladen met het gratis magic disc of magic iso ) ik weet niet meer welke van de 2 het was)

Je kan er ook voor opteren het iso-bestand te openen d.m.v. Magiciso or Poweriso.:thumb:

persoonlijk ga ik voor Deamon tools, is gratis en heel gemakkelijk is gebruik, (plaats iso in deamon tools, spel installeren en spelen maar), geen branden noodzakelijk.

wat deamon tools doet is de game 'te laten denken' dat het van een cd/dvd gespeeld wordt, terwijl het in feite gespeeld wordt van een virtuele schijf, eentje die dus niet bestaat.
google; deamon tools, download and install it, erg makkelijk en snel. lees even precies op de site hoe je te werk moet gaan, en vanaf nu kan je elke game copy spelen zonder problemen.
succes

leon

Ik vid powerISO fijner,
hartstikke makkelijk!
gratis en je kan er alles mee!
gewoon mounten , instaleren SpELEN

groetjes
thechib12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan