@Tardis,
@All,
We huren bij een hosting bedrijf een e-mail pakket op eigen achternaam met een doorverwijzing naar een website elders., we zijn dus niet zelf het hosting bedrijf.
Het wordt door 4 personen gebruikt, maar wel met meerdere e-mail adressen.
Ik laat zelf alles naar een Gmail account doorsturen, maar heb zelf nooit last, of plukt ze zonder dat ik het weet er zo uit, ik zie ze niet.
het info adres heb ik al enige tijd terug verwijderd, want daar kan troep op binnen komen.
Mijn vader heeft steeds last, hij krijgt zijn mail via zijn .nl adres binnen, en of via Zonnet dat in Outlook van Office 2010 en Windows 7 binnen komt.
Ik zag dat in een "ING" bericht die soms tientallen keren per dag binnen komen ook het adres van mijn zus staan, maar die laat haar mail ook doorsturen naar haar Gmail account, maar heb haar nog niet gesproken of ze daar last van heeft.
Het account staat op mijn vaders naam, ik zou het graag door willen zetten, maar hij wil er van af.
Als ik het door wil zetten, dan kost mij dat een aardig bedrag, ik zit helaas in de Wajong. Ik wil graag met reclame op de website te plaatsen inkomsten genereren, alleen om het kosten dekkend te maken, maar met inkomsten moet ik rekening houden dat ik geen problemen krijg.
Ik wil dus geen winst, maar ook geen verlies draaien, want anders kan ik niets met het hosting pakket en gaat het er uit.
Kosten zijn nu 19 euro per jaar, de website wordt dan doorverwezen, het volledige pakket 29 euro, dan is het met een eigen website.
Ik heb nog een geparkeerd account .eu staan, maar ik kan dat niet met de ander combineren, dus dan wordt het nog duurder.
Voor de meeste mensen zijn het geen wereld bedragen, maar voor mij helaas wel, ik vraag mij af of er niet iets goedkopers is, want het hoeft zeer weinig verkeer te hebben en een website kan altijd naar worden doorverwezen.