wat kan met......

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Hallo..,.

Ben hier en daar aan t kijken, wat er allemaal aangeboden wordt m.b.t. telefoons met internet

Wil niet de allerduurste, daar gaat t niet om.

Maar............als je telefoon hebt met android 2.3 is dat dan voldoende om te kunnen what´sappen en wordfeud te spelen ?

Snap dat een android 4 of 4.1 veel meer mogelijkheden biedt.

What´appen en wordfeud is voor mij in principe genoeg.

Kortom eigenlijk ook, wat zijn de grote voordelen van hogere android ?

mvgr wvm

Dag wvm,

Als eerste wil ik zeggen dat een telefoon met android versie 2.3 zeker genoeg is voor het gebruik van spelletjes (dus ook Wordfeud) en Whatsapp.

Het verschil tussen de 2.3, Gingerbread en de 4, Ice Cream Sandwich zit 'm in de volgende dingen:

• Het lettertype is vernieuwd en daarmee iets beter leesbaar geworden voor de meeste gebruikers.

• Er is een knop toegevoegd om te bladeren tussen je laatst gebruikte apps. Zo kun je snel switchen tussen bijvoorbeeld Wordfeud en Whatsapp ;)

• De grootte van widgets kunnen aangepast worden door de gebruiker, als jij dus op je achtergrond je muziekplayer in het groot wil hebben, kun je het dus het de gehele achtergrond laten bedekken.

• Er is een app toegevoegd die laat zien hoeveel internet wordt gebruikt door welke app, dit is vooral handig als je 3G gebruikt en niet over je limiet wilt gaan. :P

• Als je enige vorm van Social Media gebruikt, kun je hier makkelijker naar toe, iets sharen.. wat dan ook. Zelfs je contactenlijst is niet meer zo saai als in 2.3.

• Leuke aardigheidjes zijn toegevoegd om foto en videobelevingen leuker te maken... Ja, je kan ook iemands gezicht in een alien veranderen..:cool:

• Het is Google gelukt om versie 4 sneller te maken als voorheen.

Verder zijn er natuurlijk nog een aantal dingen meer.. Als je deze wilt weten --> Google :thumb:

Vriendelijke groet,

Bart

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor deze uitgebreide uitleg.

Ik had ook al het een en ander gegoogled en kwam al de namen gingerbread en Ice Cream Sandwich tegen..........maar dacht,
ik hoef eigenlijk alleen maar te weten over what´sapp en wordfeud.......

Tis wel interessant om te lezen wat nog meer kan.......maar foto´s bewerken doe ik al als hobby op mn laptop, via psp.
Is dus ook niet noodzakelijk om dat op phone te kunnen doen.

Nogmaals bedankt, mijn vraag is hiermee opgelost en neem het allemaal mee in het overdenken van wat te nemen.

mvgr wvm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan