wat kan mijn netwerkkaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

diegiebeet

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Dag, misschien een stomme vraag maar to be sure stel ik hem maar,

ik heb XS4ALL ADSL abonnement, maar wegens het feit dat dit relatief duur is ten opzichte van kabelinternet in mijn buurt (van 3 naar 10 mbps voor het zelfde abonnementsgeld) en het feit dat dit ADSL er om de haverklap uitligt stap ik deze week over op kabel.

Ik heb daar een draadloze router bij gekregen, een Netgear WGR614 (54 Mbps) want wil geen kabels in huis.

Kan ik mijn sitecom wireless network PCI 141 die al in m'n pc zit hiermee gebruiken of moet ik ook een nieuwe netwerkkaart?

10 Mb kan makkelijk.
Je hoeft geen nieuwe te kopen. Tot 100 Mb geen probleem.

ok, jij kijkt naar de snelheid.
Maar ik bedoelde eigenlijk wat anders: de kaart communiceert nu met een Fritzbox modem voor ADSL, maar dat wordt een Router voor kabelinternet. Dat maakt dus niet uit, met andere woorden, er zijn geen meerdere typen netwerkkaarten hiervoor?

zelfde range band

zolang je netwerkkaart dezelfde range band gebruikt als je router is er geen probleem en dan bedoel ik 802.11 a/b/g/n

zolang je netwerkkaart dezelfde range band gebruikt als je router is er geen probleem en dan bedoel ik 802.11 a/b/g/n

Klopt, deze kan je gewoon gebruiken.
Je hebt geen andere netwerk kaart nodig als je van ADSL naar kabel gaat.

Pas je de status van je vraag even aan naar opgelost rechts onderaan deze pagina!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan