wat kan mijn videokaart ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
2
hallo

ik heb een radeon 9600 se sec family weet iemand wat de mogelikheden van deze kaart zijn hoe snel enzo of ie 3d ondersteunt
of weet iemand hoe ik dit kan opzoeken via mijn windows xp
ik heb namelijk een spel
''comand en conquer: generals'' en dit loopt niet lekker ik vroeg me af of dit aan mijn videokaart kan liggen

alvast bedankt groetjes jasper
 
Nou.... als C&C Generals niet loopt ligt dat echt niet aan je videokaart. Probeer eerst eens om gewoon even de laatst beschikbare drivers te installeren, die kan je ophalen op de site van nVidia.
 
hallo

ik heb een radeon 9600 se sec family weet iemand wat de mogelikheden van deze kaart zijn hoe snel enzo of ie 3d ondersteunt
of weet iemand hoe ik dit kan opzoeken via mijn windows xp
ik heb namelijk een spel
''comand en conquer: generals'' en dit loopt niet lekker ik vroeg me af of dit aan mijn videokaart kan liggen

alvast bedankt groetjes jasper

Om je vraag goed te kunnen beantwoorden moet je nog iets meer info geven over je computer.

Moederbord?
Processor?
Geheugen?

Is je PC in een goede "conditie", geen virussen of Spyware/bots, regelmatig gedefragmenteerd?

Grtz.
 
Hoi Jappio,

Ten eerste, radeon is ATI!! dus naar de nvidia site gaan heeft geen zin, want daar vind je geen drivers voor deze kaart ;) ...Daarnaast moet je inderdaad wel even kijken of je de laatste versie van de drivers hebt.

Om te kijken wat jouw computer aan kan qua prestaties, adviseer ik 3dmark (http://www.futuremark.com/download/) je kan hier een gratis versie downloaden en let goed op dat de versie met dx10 op een vista machine draait en de versie met dx9c op een windows xp machine draait.

Het is een eenvoudig programma waarbij je online ook nog eens statistieken kunt verglijken met andere gebruikers met een soortgelijke pc.

Daarnaast zit C&C generals vol met bugs (zie verscheidene fora en google maar eens)...dus dat kan ook een goede reden zijn dat het nooit goed zal lopen. De engine (hart van het spel) is vrij zwaar terwijl dat helemaal niet nodig is bij zulke graphics. Maar goed, je kan natuurlijk ook testen met een ander strategie spel of die wel goed loopt, dat denk ik wel namelijk, dan zal je zien dat het aan dat spel ligt ;)...

Groetjes,

Yorick
 
hallo

ik heb een radeon 9600 se sec family weet iemand wat de mogelikheden van deze kaart zijn hoe snel enzo of ie 3d ondersteunt
of weet iemand hoe ik dit kan opzoeken via mijn windows xp
ik heb namelijk een spel
''comand en conquer: generals'' en dit loopt niet lekker ik vroeg me af of dit aan mijn videokaart kan liggen

alvast bedankt groetjes jasper

Je kunt ook Can You RUN It ? eens proberen :

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
 
thanks

bedankt allemaal ik denk dat het aan mn procesr licht die run it link vond ik wel relaxed !:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan