Wat kost deze laptop ongeveer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Mn schoonouders hebben een laptop gekocht, 2e hands. Naar mijn mening voor veels te veel geld. Wat moet zoiets ongeveer nog kosten..

Krachtige DELL Latitude D810

- Intel Centrino 1700 MHz (gelijk aan 3.4 ghz P4)
- 1024 MB
- 60 GB
- Ati Radeon 9000
- CD-RW/DVD-RW (brander)
- 15.4 inch(Breedbeeld)
- WiFi
- 10/100
- 2 USB poorten
- Nieuwe windows XP prof. incl. licentie
- PCMCIA
- Dell Lederen Laptoptas
- Bluetooth
- Firewire
- Refurbished
- Kleur zilver

Ik kan je alleen mijn persoonlijke mening geven en ik zou er maximaal € 175,- - € 200,- voor over hebben.

Wat is er betaald?

Had al zo'n vermoedden. Ze hadden er maar liefst 400 euro voor betaald...Daar koop je al bijna een nieuwe voor.

€ 400,- ??????????????????????

Lachen hoor !! Die zijn behoorlijk getild en inderdaad is dat Centrino verhaal onzin.....

Want een centrino 1700 staat niet echt in verhouding tot een p4 3.4ghz

Laptop en schoonouders in de koets richting verkopert, flink stampij maken en centjes terugeisen is mijn advies. Gooi et desnoods op geestelijk onvermogen van je schoonouders... :p

Ze hadden al naar die winkel gebeld maar die wil nergens meer wat van weten. Hij vindt het een hartstikke goede laptop voor dat geld en wat ze allemaal op forum's roepen vond ie maar onzin..

Ik heb hier nog eenzelfde, die mag hij van mij kopen voor 400 euri, kijken hoe hij reageert....

Consuwijzer:

Wie is verantwoordelijk als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Is een product niet goed, dus voldoet het niet aan de verwachtingen die u mag hebben? Dan is de verkoper daarvoor verantwoordelijk. U hebt met hem namelijk een koopovereenkomst gesloten. Dat betekent dat hij volgens de wet een goed product moet leveren. De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem voor u oplossen.

Is het product goed, maar had u de verkeerde verwachtingen? Dan is de verkoper niet verantwoordelijk. Dan bent u dus zelf verantwoordelijk. Een voorbeeld. U koopt de goedkoopste wasmachine die een winkel heeft. Dan kunt u daarvan niet hetzelfde verwachten als van een duurdere wasmachine.

Er is bij de specs wel sprake van "refurbished" . (refurbish =
opknappen, oplappen, opvijzelen, opkalefateren ).

Dat zou de prijs deels kunnen verklaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan