Wat maakt de Nvidia GeForce 7025/nForce 630a niet ondersteunend bij games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0148

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2011
Waarom moeten alle settings op low bij die video kaart,
er zit 256 ram op.
De enige reden die ik kan bedenken: Het is een onboard video kaart.

Ik zit er aan te denken om een nieuwe videokaart te kopen, tips?
PCI-E slot aanwezig.
Het hoeft geen super goeie te zijn, zolang ie battlefield 2 op high aan kan (minstens 60 fps). en onder de 60 euro is. (en minecraft ook op render distance far en fancy)
Ik ken iemand die een 6600 heeft, en die kan op high zonder problemen. maar zelf heeft ie zelfs een slechtere pc van 6 jaar terug ofzo.
deze die ik heb is nieuw, alleen de video kaart is de reden dat ik games niet goed kan spelen.

Graag advies, tips, uitleg.

de rest van mijn systeem kan veel aan, (system requirements bekeken, en alleen mijn video kaart is alle problemen.)

een videokaart zijn prestaties worden niet bepaald door het hoeveelheid geheugen van de videokaart, tevens is het videoram van deze kaard van het systeemgeheugen afgehaald, shared ram.
wat wel telt zijn het aantal steamprocessors, de clocksnelheden, enzovoorts...

kheb net gekeken op http://www.game-debate.com/games/in...es=1&laptop=0&checkSubmit=#systemRequirements
Daar staat dat NVIDIA GeForce GT220 al meer dan genoeg is voor high smoothly, en volgens mij kan die minecraft ook best goed aan, heb daar ook naar gekeken, voor de rest de nieuwere games boeien me niet, die 2 games vind ik het leukst en battlefield 3, dat komt ooit nog wel, ik houd van oudere spellen, vind het leuker dan als ik gelijk een nieuwer spel speel. dus BF2 valt hier goed onder. Nog tips? ergens een goedkope site voor deze NVIDIA Geforce GT220, en hoeveel RAM en W enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan