Wat mis ik?? Weergave in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb toch al heel lang Outlook en Win XP pro. Nu krijg ik mails van bijv Kruidvat die niet zijn te lezen vanwege ontbreken van wat??????????? zie bijlage

Bijlagen

• kruidvat.jpg
    kruidvat.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 86
Waar heb je je beeldscherm op staan?
Kleurkwaliteit hoogste?
Heb je wel de goede videodriver?

't Is wel erg fel. Kan me niet herinneren dat de mijne zo overkwam. Dan had ik het niet eens gelezen.

Elisa

Alles doet het goed behalve Kruidvat. Is er een of andere player niet op mijn computer aanwezig???? Het zijn toch wel bekende vierkantjes toch??

Krijg je daarboven niet de mogelijkheid om de afbeeldingen te tonen?
Ik heb hetzelfde met Planet. Pas als ik ok zeg worden ze getoond.
Je krijgt iets te horen dat de afzender zo je adres of zo kan achterhalen.

Anders moet je eens bij je firewal kijken of deze niet te strak staat wat betreft privacy of ads. Ik weet nooit welke.

Meestal zie je zoon etterig vervelend geel balkie bovenaan en dan moet je activex downloaden of toestemming geven uit veiligheidsoverweging maar die zie ik in dit geval niet. Met pop ups endergelijke heeft het ook niets te maken en het is voorzover ik nu weet alleen het kruidvat. Lekker boeien dus maar toch het irriteert me wel. Moet er niet een of andere k+tplayer worden geinstalleerd???

Van topic starter was van 17-12-2005
Er ontgaat me iets.....

Ik open meerdere malen per dag mijn e-mail. De quintensense van Bandits reactie ontgaat mij geheel. Ik zit echt niet verlegen om een goed leesbare kruidvat folder. Maar het gaat mij om de techniek die kennelijk op mijn computer ontbreekt om een dergelijke folder normaal af te beelden. Snap je het nu Bandit???

Maar het gaat mij om de techniek die kennelijk op mijn computer ontbreekt om een dergelijke folder normaal af te beelden
Hoeft niet.
Kan ook je beveiliging zijn.
De extensie van de foto's.
ActiveX
Add
Het kan in zoveel hoeken zitten maar wel bij de beveiliging.
Heb je openen van email met 'gevaarlijke extensies' niet toestaan soms aangevinkt in de opties?
ik noem maar wat op.

Misschien heb je reclame onderdrukken aanstaan, b.v. norton..

Nee, Humpe, is alleen dit kruidvat foldertje voorlopig Hoop ik. Voorheen altijd normaal..

Dan zou ik het ook niet weten, misschien dat je hebt aangelogd dat ze op dat moment uit de lucht waren.

HUMPE

>>>>Het ligt aan spameater pro. Als een bericht als Spam binnenkomt (kruidvat dus oa) en ik recover dit bericht zodat het als nog in Outlook komt dan misvormt ie zoals in bijlage blijkt. Vreemd, heb spameater al heel lang, nog nooit gebeurd. Even in instellingen kijken wat er precies is veranderd.

En als je via internet naar die site gaat, gaat het dan wel goed.

HUMPE

Ja...ik zie bij Spameater Pro geen verschil met wat ik gewend ben te zien...

Geplaatst door egkok
Ik open meerdere malen per dag mijn e-mail. De quintensense van Bandits reactie ontgaat mij geheel. Ik zit echt niet verlegen om een goed leesbare kruidvat folder. Maar het gaat mij om de techniek die kennelijk op mijn computer ontbreekt om een dergelijke folder normaal af te beelden. Snap je het nu Bandit???

Ik heb die op die datum ook gezien (Van topic starter was van 17-12-2005)n toen was er bij mij niets mis mee!!!!!@egkok

Ok nou begrijp ik het. Jij krijgt die folder zonder problemen. Het lijkt mij ook geen kruidvat probleem maar meer iets van mijn software... daarom stelde ik die vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan