Wat moet ik aan dit systeem veranderen om films te kunnen bekijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
Het systeem

amd K-6 2 500 mhz
64 RAM
SIS 6671 8 MB video
Creative geluidskaart
14,3 giga HD
100 mbit netwerkkaart

Vraag: wat moet ik aan dit systeem veranderen om vloeiend films te kunnen bekijken(ook divx) Er komt sowieso RAM bij(zal uitgebreid worden naar 2*128 MB zodra ik er gevonden heb dat een beetje een lage kostprijs heeft)Zelf denk ik dat het de videokaart is(die wilde ik al vervangen zodat ik wat quake 3 kan spelen) Kweetniet of de cpu(socket 7) te vervangen is door een sneller model. Mobo ondersteunt maar tot 500 mhz.
 
Ik denk dat je alles mag vervangen. Beetje achterhaalt. En snellere cpu zal niet zo veel nut hebben denk ik.
 
welke windows gebruik je nu
wat gebruik je om je films te draaien (divx)
 
windows 2000. Een film draaien kan toch niet zo zwaar zijn... Alles? Kdenk dat ik me harde schijf, voeding, dvd-rom, diskette, netwerkkaart, geluidskaart en dat reepje ram nog kan behouden. Met 192 RAM zou het toch al redelijk moeten lukken. Waarom kunnen anderen dan met 400 mhz makkelijk een dvd draaien en ik niet?(Dat divx niet gaat kan ik nog inkomen) Dan moet het toch wel aan de videokaart ook wat liggen? Die ondersteunt maximum tot 24 bitskleuren. Ik gebruik Powerdvd en divxplayer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan