wat moet ik doen nadat ik audio drivers heb gedownload om geluid te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yara04

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen, heb er nie veel verstand van en ik heb al heel lang geen geluid op mijn computer omdat niemand mij kan helpen:(
Ik ben erachter gekomen dat er fouten zitten in mijn software,,had namelijk een driver gedownload die heeft 20 fouten in mijn software gescand (ik heb op deze site gelezen dat je een driver moest downloaden:D) maar als ik als ik het wil laten oplossen moet ik me registreren en dan vervolgens een pakket kopen in dollars nog wel..het kan tog ook gratis of doe ik het op een hele verkeerde manier:( ik had ook al op Packardbell gekeke maar daar begrijp ik niks van:confused:

Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat mijn probleem is:)

:p

WELKOM OP HELPMIJ

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten

welke packerd bell heb je?

Hoe weet ik welke packardbell ik heb?:o (sorry voor deze domme vraag hoor..)heeft het iets met product key te make?:o misgien nog wel nog een domme vraag...:p

S/N nummer is 044796820128

bedankt voor het reageren op mijn probleem:D

Laatst bewerkt:
http://support.packardbell.com/nl/item/?sn=044796820128&g=2000

dan is dit je pc.

download en instaleer eerst je chipsetdriver(4 in 1)
dan je pc herstarten
download en instaleer de audio driver
pc herstart

kijk daarna of je nog uitroeptekens hebt in apparaatbeheer.
al je drivers kun je dan hier downloaden.

btw: die progjes over je drivers ben ik niet zo'n voorstander van

Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds geen geluid...:confused:
Ik geloof dat ik het heb gedownload want hij vroeg wel daarna of ik me pc opnieuw wilde opstarten bij de chipset en bij audio driver. Heb ik ook gedaan en ik heb ook gekeken of er nog oproeptekens waren in apparaatbeheer en die zijn er nog wel maar alleen niet bij audio..een vraagteken en uitroepteken bij Videocontroller (VGA-compatibel) en onder het kopje Poorten (COM & LPT) heb ik bij 6 onbekende apparaten uitroeptekens staan..weet nie of dat er mee te maken heeft//
wat bedoel je met progjes?:o

Wil je me alsjeblieft nog helpen? Of zou hij het nu al moeten doen...door die drivers

Laatst bewerkt:
theoretisch zou het geluid het al moeten doen.

staat er niks op dempen?

de vga is je videodriver
die dus ook instaleren

HIJ DOET HET :D:D:D:D BEN ZOOO BLIJ...!

ik had vga ook gedownload toen deed hij het nog steeds nie toen ben ik bij eigenschappen voor geluiden en audioapparaten, stond dat ik geen audioapparaten had terwijl het lampje van me speakers het wel deed en toen ben ik bij afspelen bij geluid gaan kijke..toen herkende k realtekac79 en heb het daarop gezet! haha

Ongelooflijk ongelooflijk bedankt voor je hulp:D:love:

helemaal toppie:thumb::thumb:

veel plezier ermee

btw: met welk progje kreeg je die 20 meldingen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan