wat moet ik doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
ik heb juist da sunshine gebouw gekocht. maar hoe moet je die opdrachten doen? Ik ga in da roze cirkelke staan en druk op enter maar er gebeurd niets. Enkel de auto die achter mij staat is verdwenen, maar dat zal niet de bedoeling zijn. denk ik.

Roze cirkel

Ik neem aan dat je GTA bedoeld ?

Probeer anders een met een voertuig in die cirkel te gaan staan.

Suc6

Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar als je aangeeft om wat voor spel het gaat kunnen we je vast beter helpen.

Spel

Aangezien hij roze cirkeltje zegt denk ik toch automatisch aan Grand Theft Auto.

Welke hij precies bedoeld weet ik natuurlijk ook niet, hij zal daar idd. duidelijkheid over moeten geven.

Geplaatst door kristof k
ik heb juist da sunshine gebouw gekocht. maar hoe moet je die opdrachten doen? Ik ga in da roze cirkelke staan en druk op enter maar er gebeurd niets. Enkel de auto die achter mij staat is verdwenen, maar dat zal niet de bedoeling zijn. denk ik.

hoi , als ik me niet vergis is dat die showroom , en als je hem net gekocht hebt is je showroom nog tamelijk leeg .
rij/loop naar beneden en rechts om de hoek hangt een bord met een aantal type's auto's .
ga die auto's zoeken en breng ze naar de deur naast het bord .
als je de hele lijst afwerkt krijg je een nieuwe auto in je showroom .
volgens mij zijn er 4 lijsten , pas als je dat gedaan hebt gaat de showroom geld opleveren .
beneden zit ook een roze cirkel , door daar op te staan kan je verschillende race's starten .

ik hoop dat dit de antwoord is wat je zocht .
maar de volgende keer een iets duidelijker vraag graag :thumb:

succes

yo sorry dat ik niet gezegt heb dat het om gta vice city ging. Maar omdat er zoveeeeeeeeeeel berichten hier gaan over gta vice city was ik het vergeten.

wel je habt da gebouw van zsunshine auto's hé. daar ga je naar beneden en daar staat een roze cirkel. Als je daar gaat opstaan krijg je een kaart te zien van de eerste race (in mijn geval). maar hoe moet je deelnemen aan zo'n race

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan