Wat moet ik hiermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houtworm

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
De Pc van me broertje doet laatste tijd heel raar.
ALs hij CS gaat spelen ofzo dan gaat tie er na 45 minuten uit en geeft tie de melding van virtueel geheugen is te weinig ofzo , ik heb dat dus ff verandert maar als die nu cs gaat spelen dan hebben alle objecten zwart-witte vlakken ook de mannetjes zelf.
als je op startpagina zit en je scrolt naar benden dan gaat het scherm op zwart en direct erna weer gewoon op startpagina.
De pc is een week geleden geformateerd en ik draai er ook om de 2 dagen antivirus op en Ad Aware en regcleaner.
Iemand enig id wat dit kan zijn? is er een onderdeel van het hardware kapot ofzo? Hij is namelijk al zo'n 4 jaar oud.

AMD 800Mhz
Geforce MX440 64Mb
Aopen Ak33
320mb SDRAM
Standaard geluidskaartje
20GB Harde Schijf van 20GB
Windows 2000

Ik hoop dat iemand het weet want de vakantie begint weer en hij wil er wel op een normale manier gebruik van kunnen maken.

gezien de hardware is de computer tussentijds wat opgewaardeerd dus vuil zal het niet zijn.
een slecht contact kan een oorzaak zijn.

herpositioneer de videokaartkaart en het geheugen.

320 mb was 4 jaar geleden niet standaard dus het wijzigen van de extra toegevoegde modules in de slots kan helpen.

verschillende types geheugen ( dubbelzijdig/enkelzijdig/merk ) kan conflicten geven.

grootste module eerst plaatsen.

werkt dat niet dan het bijgeplaatste geheugen tijdelijk verwijderen en het oude geheugen vooraan plaatsen.

zorg voor de de juiste drivers voor de nieuwe videokaart en check of de koeling van de kaart werkt.

koeling van de cpu controleren en een eventuele overclock ongedaan maken.

kortom.

zoek het dus in de uitbreidingen , koeling en driver.

succes,pe.

Ik heb de alle kaarten verwijdert , alle stof eruit geblazen en daarna alles er weer in gestopt, dat had geen nut ook heb ik de nieuwste drivers enzo dus daar kan het ook niet aan liggen , ik zal nog kijken met dat geheugen als dat ok niet werkt dan komt er waarschijnlijk voor de laatste maal een format c: aan.
Als de pc daarna nog steeds deze rare dingen doet dan weet ik het niet meer. , ik laat het horen hoe het gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan