Wat moet ik kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurensho

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hey,,

Ik ben van plan een DS te gaan kopen. Ik vraag mij alleen 1 ding af: Wat zou ik moeten kiezen? De DSlite of de nieuwe DSi? Bijde hebben verschillende voordelen. Ik zou graag van jullie je mening horen, en hoop zo een beslissing te kunnen maken;)

MVG,
Laurens

de Dsi is eigenlijk een geupgrade ds... ik zou zelf voor de psp gaan :P maar dat is geen optie

de dsi komt het dichtste in de beurt, media opslag + spelletjes dat is iets wat de ds mist
mijn reden om ds te verkopen ook meteen)

de Dsi is eigenlijk een geupgrade ds... ik zou zelf voor de psp gaan :P maar dat is geen optie

de dsi komt het dichtste in de beurt, media opslag + spelletjes dat is iets wat de ds mist

Ja, maar wat zijn de voordelen aan een DSi? Als ik bijvoorbeeld Guitar hero DS wil gaan spelen, kan dat wel op een DSlite, maar niet op een DSi....

Qua helderheid: DSi
Qua batterijduur: DSlite

Ik ben dus nog niet overtuigd tot 1 ervan te kiezen. Misschien nog andere mensen die ook hun mening willen geven?

mijn mening gaat naar de eerste versie van de ds, ook heel fijn werken.
ds game kaarten blijven in de DS Lite een beetje haken, bij de eerste versie geen last van en doet het altijd (als je er goed mee in omgang gaat)

De eerste DS is wel erg groot, en ligt niet fijn in de hand. Dat blijven haken heb je inderdaad wel gelijk in.

MVG,
Laurens

grootte.. alles went toch

bij de DSi hebben de camera's geen goede kwaliteit, tenzei je de dsi op een stabiele ondergrond zet, anders krijg je wazige foto's. maar wel een leuk menu. het sd-kaart slot lijkt me wel erg leuk. kan je heel veel mee doen.
ik vraag me alleen iets af: als je spellen download en dan op de sd kaart zet, zou je deze dan ook op de DSi af kunnen spelen??

de slot-2 kaarten bij de DS Lite steken ver uit, (vind ik lelijk) bij de oude versie geen last van ook

Laatst bewerkt:
ik vraag me alleen iets af: als je spellen download en dan op de sd kaart zet, zou je deze dan ook op de DSi af kunnen spelen??

tuurlijk, er is altijd wel een manier voor ;) mischien komt het pas later maarja het moet een keer kunnen (denk aan R4kaartje voor de DS)

tuurlijk, er is altijd wel een manier voor ;) mischien komt het pas later maarja het moet een keer kunnen (denk aan R4kaartje voor de DS)

Idd, denk ik ook wel... Het duurt niet lang voordat de hackers weer iets hebben bedacht daarvoor... Dat zou wel goedkoper zijn als een R4i....

Edit: Sorry, dubbele post... Me pc zat vast

Laatst bewerkt:
Idd, denk ik ook wel... Het duurt niet lang voordat de hackers weer iets hebben bedacht daarvoor... Dat zou wel goedkoper zijn als een R4i....

sterker nog voor rsi is het makkelijker ;) ds was ook al niet verbijsterend ingewikkeld.

@TS ik zou voor de Dsi gaan zoizo, dat is de nieuwst waarom een verouderde versie kopen?

dsi heeft meer mogelijkheden, of deze 100% werken dat is een 2de maar je hebt ze dan in ieder geval :thumb:

sterker nog voor rsi is het makkelijker ;) ds was ook al niet verbijsterend ingewikkeld.

@TS ik zou voor de Dsi gaan zoizo, dat is de nieuwst waarom een verouderde versie kopen?

dsi heeft meer mogelijkheden, of deze 100% werken dat is een 2de maar je hebt ze dan in ieder geval :thumb:
Hmm ja.... Zijn er nog meer mensen die mij willen overtuigen? Zoniet, dan is de vraag opgelost

ik zou zeker voor de DSi gaan, ik heb nu een DS lite, mr als ik die niet had, had ik 100% zeker voor de DSi gekozen!

Mensen, ik ben eruit. Ik ga een DSi kopen met, of course, een R4i kaartje. Nu alleen nog de goedkoopste aanbieder zoeken:p Allemaal bedankt voor jullie reacties!

-- Vraag opgelost --

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan