Wat moet ik kopen om mijn computer koel te houden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerr

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Hoi allemaal!

Dit is alweer mijn zoveelste vraag over mijn systeem, maar ik vroeg me alweer iets af... Ik wil graag dat mijn systeem erg goed word gekoeld zodat bijvoorbeeld de processor goed gebruik kan maken van het automatisch overklokken, voldoet deze behuizing dan? Zitten er eigenlijk al standaard fans in deze behuizing? Of moet ik ook nog fans kopen? Ik wacht even de AMD 6000 series af, dus er zit nog geen videokaart in.

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Met de processorkoeler die je hebt, heb je verder niets extra nodig

Oke, is de behuizing een beetje goed? Want ga misschien zelf de assemblage doen, en wil dan wel iets wat beetje makkelijk gaat :P

Ik had net fans in het winkelmandje zitten, maar ik dacht dat er ook al fans in de behuizing zaten, dus ik heb de fans er weer uit gehaald.

Denk je dat het nodig is om een processor koeler er in te stoppen? Of is de standaard intel koeler goed genoeg

Laatst bewerkt door een moderator:
als je gaat OC'en dan altijd een goede koeler bij kopen

een standaard koeler is daar niet voor gemaakt

Ik had net fans in het winkelmandje zitten, maar ik dacht dat er ook al fans in de behuizing zaten, dus ik heb de fans er weer uit gehaald.

Denk je dat het nodig is om een processor koeler er in te stoppen? Of is de standaard intel koeler goed genoeg

Zo blijven we bezig natuurlijk....

Je vraag ging over je winkelmandje, daarin zit ook een Skythe processor koeler, die je dus nodig hebt.

@ computerr: Je hebt de afgelopen periode al meerdere topics geopend betreffende aankoop nieuw syteem.
Ook deze vraag past prima als toevoeging in een eerder topic.

Derhalve gaat hier een slotje op.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan