Wat Moet Ik Nu Doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

victoria.lianne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
:o Wat moet ik nu doen:confused: :o :(

Ik heb een JVC GR-D320E camcorder gekocht met een AV en een DV-aansluiting. Het probleem is dat ik de videobeelden naar mijn computer wil brengen maar mijn computer (Windows XP) heeft geen DV-aansluiting!!! wel een USB maar die heeft mn camcorder niet. Is er niet iets(niet te duur:rolleyes: ) te koop waarmee ik het toch naar de comp kan overbrengen?....
Ik kan de camcorder waarschijnlijk ook niet mee terugbrengen want het is zeker wel 2 maanden geleden datk heb hem gekocht!
Ik heb wel een DV kabel gekocht van 30 euro maar daar heb ik nu waarchijnlijk ook niks meer aan...

WIE HEEFT ER TIPS? pleasee

Een DV aansluiting is hetzelfde als iLink, Firewire en IEEE1394. Als je PC deze aansluiitng niet heeft kan je in een vrij slot een firewire of IEEE1394 kaartje plaatsen.
Kosten ongeveer € 15,-

als ik Hier kijk dan moet je van je camcorder via je Firewire ingang je camcorder met je PC kunnen verbinden :)
maar de vraag is nu zit er op je pc een firewire aansluiting zit . . :rolleyes:

firewire_400_verlaengerung_repeater_modul2.jpg

die ziet er zo uit

dus eff kijken of je 'm kunt vinden of je merk en type pc doorgeven :rolleyes:

Bedankt voor de reacties!!!:D :thumb:

Merk computer: Packard Bell
Type comp: ??ga ik even vragen

Bedankt voor de reacties!!!:D :thumb:

Merk computer: Packard Bell
Type comp: ??ga ik even vragen
en??
al wat wijzer geworden?? :rolleyes:
ik heb een Packard Bell van begin 2000 en daar zit ie niet op ie niet op ( ook geen USB 2)
Dus dan gaat het advies van @Bern@rd tellen
maar ..
Ik heb ook een Packard Bell van 2004 en daar zit ie wel op, zelfs nog aan de voorzijde :thumb:

we wachten rustig af :eek:

Het is waarschijnlijk een type 2002:confused: :) ...maar het zal er wel niet op zitten:confused: ..dus ga ik maar de raad van bernhard opvolgen:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan