Wat moet ik op mijn solid state installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dzifa

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Hallo,

Als alles goed verloopt heb ik over een paar dagen mijn nieuwe pc. Ik heb er voor gekozen om een solid state te nemen. Met de gedachte dat een solid state een limiet heeft voor overschrijven vroeg ik me af welke programma's ik op mijn 60 GB solid state zou zetten.
Ik had al bedacht dat ik er in ieder geval windows zou installeren, maar wat zal ik er nog meer op zetten?
Ik dacht aan Dreamweaver en Photoshop, omdat dat zware programma's zijn en die dan lekker snel opstarten, mischien mijn virusscanner?

Bedankt alvast voor het meedenken.

programma's die je veel gebruikt en waarvan je denkt dat snelheid van belang is... films en dergelijke hoef je er niet op te zetten, maar als je veel photoshop gebruikt, zet je er natuurlijk photoshop op.

hoeft niet, maar verkort wel de laadtijden e.d. wat ik zelf altijd doe is de games op de ssd installeren, en wanneer ik het spel een tijdje niet speel kopieer ik gewoon de map vanuit program files naar een andere harddisk. wanneer ik het weer wil spelen kopieer ik de map terug en werkt het weer.

Hoi example5,

Ik heb net een beetje op internet gekeken en ik zie dat als je windows gaat installeren je dingen in de bios moet doen. Weet jij een site waar dat allemaal mooi is uitgelegd?
Mijn ssd is Force Series 3 60GB van Corsair.

bedankt voor de snelle reacties.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan