Wat moet ik upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AddySnow

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Ey ik ben niet echt een hardware pro op het gebied van computers. Daarom vraag ik het maar eens even. Ik heb een tijd geleden een nieuwe video kaart gekocht (asus EN9600GT), Hiermee kan ik vrijwel alle spellen op goede kwaliteit spelen, denk bijvoorbeeld aan call of duty modern warfare 2. Maarja ik heb nu GTA IV en wanneer ik dit speel stoekt hij nogal tijdens het bewegen,rijden. Ik denk dat dit komt omdat mijn pc de objecten niet snel genoeg kan laden. Moet ik hiervoor de proccesor upgraden of hoe zit dat?

Hoi.....

Graag dan de specs van je gehele pc.
Blijft een feit dat gta4 bijzonder zwaar is en dat een 9600 daar moeite mee blijft houden.

Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00GHz (2 CPUs), ~2.0GHz
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 257 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 9600 GT
Operating System: Windows 7 Ultimate 32-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_ldr.100618-1621)

Je cpu is ook te zwak en dit in cominatie met je(matige) videokaart en ram ...tja....
Gaat gta4 idd lastig worden.
Instellingen in de game alles op low?

Vraag is of je dan vanwege dit spel alleen een investering wilt doen...
(zou ik niet doen btw).

Nej, ik denk dat ik zo uit gespeelt ben met dit spel. Maarja ik komen maar nieuwe en nieuwe spellen, daarbij komt dat ik ook met programma's enzo liever een sneller werk geheugen zou willen hebben. Alleen ik weet niet precies wat ik moet vervangen en welke ik moet kopen.

Denk dat je dan beter kunt gaan sparen voor een algehele upgrade...
Steeds een beetje heeft geen zin en zonde van je geld...

Ik vraag me zelf af of je hier nog meer geld aan uit moet geven. Je kunt er nu nog een 'leuk' spelletje op spelen, maar of dit over een jaar nog zo is, ik denk het eerlijk gezegd niet.
Je pc begint een beetje te verouderen en daarom is het denk ik zonde om er nog meer geld in te stoppen. Misschien kun je beter wat geld opzij zetten om te sparen voor een nieuwe of andere pc.

haha wel die ben ik vergeten en kweet niet waar het staat, dit hebi k via een site gedaan.

Maakt niet uit....
Ik raad het je af(en zo blijkt andere(n)ook)om hier een ugrade aan te doen.;)

Wel iksnap niet wat er zo slecht aan is, Kbedoel ik kan Cod6,mafia2,assisans creed II,Fifa 11,Spinter cell conviction allemaal op beste kwaliteit spelen zonder lag of iets. Dus waarom zou het geen upgrade waard zijn?

Hoi.....

Blijft een feit dat gta4 bijzonder zwaar is en dat een 9600 daar moeite mee blijft houden.

Ga je de processor aanpasssen dan blijft je videokaart achter....
De videokaart is het belangrijkste in een game...Dus dan die ook vervangen???
En dan nog(evt) geheugen.Zal wellicht de voeding ook nog eens om de hoek kijken en dan hebben we het nog niet gehad over het feit in hoeverre jou mobo een andere processor zou ondersteunen.

Wel iksnap niet wat er zo slecht aan is, Kbedoel ik kan Cod6,mafia2,assisans creed II,Fifa 11,Spinter cell conviction allemaal op beste kwaliteit spelen zonder lag of iets. Dus waarom zou het geen upgrade waard zijn?

Dat kan nu nog wel ja, maar je zou over een tijdje kunnen gaan merken ,dat je spellen steeds slechter kunt spelen. Als je een upgrade doet wil je natuurlijk ook weer een tijdje vooruit kunnen, alleen als je zou gaan upgraden betwijfelen wij of dat nog zin heeft. Omdat, bepaalde onderdelen zoals processor en videokaart al behoorlijk gedateerd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan