Hey,
Ik heb een pc van een jaar oud, maar spellen, daar heeft hij behoorlijk veel moeite mee.
Processor: AMD Phenom 9500 (of daar in de buurt)
Kaart: EN9800 GTX+ (februari gekocht)
Ram: 3gig
Moederbord: Het standaard ding dat met een Acer Aspire M5100 mee komt.(hoe hij op zichzelf heet weet ik niet)
Vista 64bit.
550watt Voeding
Ziet er opsich niet verkeerd uit, maar ik weet dat mijn videokaart VEEL meer kan.
Met spellen zoals WoW haalt hij 20fps.(Windowed maar ergens alleen in een gebied)
Team Fortress 2 loopt ook al snel rond de 20-25 fps als er mensen in mijn scherm zijn.
Ook crysis komt niet echt verder dan 20-25fps.
Maar ergens klopt dit niet.
Als ik naar mijn specs kijk moet het volgens velen makkelijk de 60 en volgens sommigen zelfs de 100 halen.
Ik heb zelfs een keer gehoort dat mijn processor een flop was.
Dat AMD daar een fout in had zitten, waardoor er iets met de buffer was?
En daardoor zou hij in een infinite spiraal komen waardoor hij traag blijft.
Heb ik opgezocht op internet, en kon het niet in die woorden vinden, maar wel iets over een buffer probleem.
Heeft iemand raad? of ervaring met deze hardware?
Uiteraard zijn de nieuwste drivers geinstalleerd, defragmenteren en al die dingen hou ik netjes bij.
En als het echt de processor is, Heeft iemand een aanrader, en kan ik zomaar een Ander type in het moederbord doen?
Bv: een Intel Processor
Alvast bedankt,
Devin
Ik heb een pc van een jaar oud, maar spellen, daar heeft hij behoorlijk veel moeite mee.
Processor: AMD Phenom 9500 (of daar in de buurt)
Kaart: EN9800 GTX+ (februari gekocht)
Ram: 3gig
Moederbord: Het standaard ding dat met een Acer Aspire M5100 mee komt.(hoe hij op zichzelf heet weet ik niet)
Vista 64bit.
550watt Voeding
Ziet er opsich niet verkeerd uit, maar ik weet dat mijn videokaart VEEL meer kan.
Met spellen zoals WoW haalt hij 20fps.(Windowed maar ergens alleen in een gebied)
Team Fortress 2 loopt ook al snel rond de 20-25 fps als er mensen in mijn scherm zijn.
Ook crysis komt niet echt verder dan 20-25fps.
Maar ergens klopt dit niet.
Als ik naar mijn specs kijk moet het volgens velen makkelijk de 60 en volgens sommigen zelfs de 100 halen.
Ik heb zelfs een keer gehoort dat mijn processor een flop was.
Dat AMD daar een fout in had zitten, waardoor er iets met de buffer was?
En daardoor zou hij in een infinite spiraal komen waardoor hij traag blijft.
Heb ik opgezocht op internet, en kon het niet in die woorden vinden, maar wel iets over een buffer probleem.
Heeft iemand raad? of ervaring met deze hardware?
Uiteraard zijn de nieuwste drivers geinstalleerd, defragmenteren en al die dingen hou ik netjes bij.
En als het echt de processor is, Heeft iemand een aanrader, en kan ik zomaar een Ander type in het moederbord doen?
Bv: een Intel Processor
Alvast bedankt,
Devin
Laatst bewerkt: