Wat nodig allemaal??

• Onderwerp starter Onderwerp starter elma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Nog steeds ijverig rondlezend voor dat we echt tot aanschaf overgaan kom ik tot de conclusie dat je heel wat nodig hebt!
Sowieso dus het TomTom systeem, een soort van craddle, een oplader.. heb ik dan wel alles??
Heeft iemand een kant en klaar boodschappenlijstje voor me?
Dank alvast!
Wil er nog wel even bij vermelden dat we wel al zo een iPAQ hebben!

Laatst bewerkt:
Er zijn ook kant en klare systemen. Tom tom go bijvoorbeeld, dat is een kastje dat je zo in je auto plaatst. Aanzetten en het werkt. Daar zitten ook alle onderdelen bij. De GPS antenne is ingebouwd.

Wil je bijvoorbeeld tom tom op een PDA zetten, dan moet je de software erop installeren. De wegenkaart staat dan op een SD card. Dan moet je ook nog een GPS antenne aansluiten en mogelijk een voedingskabel. Het goede nieuws is, ook dat wordt verkocht in standaard pakketten.

Samengevat, een GPS adapter (ingebouwd of via bluetooth), een autolader, een cradle of ander raamplaksysteem, de software en de wegenkaart op SD card. Je ipaq moet dus een aansluiting voor een GPS adapter hebben, of bluetooth voor een bluetooth adapter, en een mogelijkheid voor SD cards. Heb je die niet, koop dan geen andere ipaq meer neem liefst een tom tom go.

Voor je ipaq zijn er dus ook van die kant en klare uitbreidingsets.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan