Wat nu??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Berichten
122
Ey iedereen ,

Na die download ( zie vorige 2 berichten )
weet ik nu niet hoe de setup te starten..:eek:
in de map naarwaar ik gesaved heb staan enkel bestanden die ik niet kan lezen...:(
deze zijn van het type "001-bestand"
met naam flt-rs1.001 , flt-rs1.002 enz.
bij 'openen met' staat er onbekende toepassing.

??

Als je nog andere vragen hebt kan je me steeds mailen...

XX Sophya Duchamoinier
S.Duchamoinier@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
heb je winrar op je computer staan? hiermee moet je het bestand .001 uitpakken als het goed is pakt winrar automatisch de rest van de bestanden die de extentie .00 hebben of .01 etc
 
hey ,

Ik heb dus Raven Shield gedownload maar bij de setup bij het bestand ..../ravenshield/sounds/STREAM.SSO

vraagt hij om de 2de CD in te steken maar aangezien het een download is .... wat nu?

Als het nu door iemand eindelijk zou werken...;)
Sophya Duchamoinier
XXXX
 

Bijlagen

  • ik!!%20i%20know%20you%20want%20me_edited.jpg
    ik!!%20i%20know%20you%20want%20me_edited.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 71
:) Schijnbaar had je meerdere CD's moeten downloaden, zoek eens naar flt-rs2 ;)
 
ey,

ja ik heb ze beiden wel gedownload maar als ik het open krijg ik een error ofwel zegt hi dat ik het niet kan
opendoen...:p


:love:
Sophya Duchamoinier
 
Wat voor error krijg je precies?

Ik neem aan dat je met winrar de flt-rs1.001 (CD1) en de flt-rs2.001 (CD2) uitgepakt hebt en deze gebrandt hebt op 2CD's... toch?
En dan is het een kwestie van de CD verwisselen op de helft van de installatie zodra hij daar om vraagt.
 
Halloo ,


Origineel heb ik het spel aangekocht in een winkel.
Maar nadat ik het eens wou herinstalleren, kreeg ik een foutmelding ( net op het moment wanneer ik de cd moet hersteken ) met als bericht dat er een fout was ivm. de soundstream.SSO .
Ik contacteerde UBI en daar werd me verteld dat ik de CD eens moest kopiëren omdat deze waarschijnlijk beschadigd was - dit deed ik niet en idpv. downloadde ik de game met bittornado.

Uiteindelijk bij de setup van het spel ( na de download )
krijg ik de vraag om CD2 in te steken ( dit terwijl hij aan de installatie van de soundstream.SSO zit )
- idpv. open ik het bestand aldus met de files vaan CD2 maar dit aanvaard hij niet.

Nu , wat kan ik hier aan doen??


Kusjes,
Sophya Duchamoinier
 

Bijlagen

  • ik!!%20i%20know%20you%20want%20me_edited.jpg
    ik!!%20i%20know%20you%20want%20me_edited.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 56
Nee het klopt dat dat op deze manier niet werkt.
Het is dus de bedoeling dat je die flt-rs2.001 (CD2) als CD hebt zodat hij van CD geinstallerd kan worden.

Wat te doen....

Installeer Winrar ( heb je al gedaan denk ik )
ga nu naar het bestand flt-rs2.001, klik erop met je rechtermuisknop en kies > Uitpakken in flt-rs2.
Nu krijg je er de map flt-rs2 bij en gaat winrar het voor je uitpakken.
Nu hangt het er vanaf wat er in die map komt te staan hoe je het op CD moet branden.
Is het een .bin bestand samen met een .que bestand of een .iso bestand dan kun je het branden met bijv Nero> saved Disk Image.
Als het allemaal losse andere bestandjes zijn zoals .cab of .dat dingen dan kun je het waarschijnlijk gewoon branden met Nero als Datadisk.
 
HEY ,


Bedankt maar ik wil eigenlijk het spel niet branden....
Ik zou echter wel graag gewoon het spel kunnen laten werken ( dit gaat dus niet door die fout met de STREAM.SSO ).

:rolleyes:


Echt bedankt voor jouw moeite hé,
:- < >-: Sophya Duchamoinier
 
Dan moet je het zelf weten :rolleyes:

De reden dat die STREAM.SSO het niet doet kan inderdaad zijn dat je originele CD beschadigd is maar oke :)
 
Ey,

heb jij dan geen oplossing voor die error?
als je jouw email-adres geeft wil ik het bestand wel doorsturen hoor.

Sophya Duchamoinier
 
Dat STREAM.SSO bestand wat je nu hebt is dus niet ok :rolleyes: dus dit naar andere te gaan mailen heeft dus geen nut, dit is dus niet te repareren.
Haal trouwes je mail adres voor je eigen plezier eens weg uit je 1e post, want anders stroomt je mailbox binnenkort vol met spam mails.

De oplossing is dus het spel verwijderen en opnieuw instaleren met hetgeen wat je gedownload hebt, maar dan zul je het moeten branden. ;)
 
goed ok ja , eindelijk ,bedankt.

Maar men email speelt geen rol , tis toch gmail...



Sophya Duchamoinier d'Alrac
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan