wat raden jullie me aan?? (MAC/Winows)

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
377
hallo alle lezers :3
zoals je al denk te vermoeden zit ik te twijfelen tussen een Imac of een Windows.

op dit moment heb ik een Winows vista en hij is door mijn pa gemaakt en is nu rond de 4jaar oud maar alle(de meeste dan) zijn al een stuk ouder en komen van andere pc's
ik merk aan deze dat ie een beetje aan vervanging toe is :confused: .
dus daarom zat ik te twijfelen of ik een imac zal nemen of een Windows
info:
ik ben zelf een gamer die best wel te veel gamed
ik ben VB aan het leren (wanneer ik een imac neem dan ga ik er ook Windows 7 op zetten)
als ik een Windows neem dan koop ik zelf een alle onderdelen.
ik neem GEEN aliane ware pc dat vind ik een klein beetje zonden van mijn geld :3

waarom een mac?:
mijn zus en mijn pa hebben alle 2 een mac en ik vind dat het lekker simpel en er goed uitziet en het heeft een goede geluid kwaliteit zonder extra boxen erbij, mijn pa heeft ook een tijdje en ik heb vroeger ook op zijn mac gegamed en het is zeer snel en een Hooge FPS bij de standaard mac.

waarom Windows?
je kan veel programmaatjes doen die een mac niet kan openen
ik ben al helemaal gewend aan een Windows dus ik hoef niet alles op nieuw te leren
het is een stuk goedkoper

edit: geld speelt niet echt zon groote rol ik wil niet boven de 2000 euro komen en ik ga hem na de zomer kopen ds veel prijzen zullen dan wat lager zijn dan nu (i hope so :3)
 
Laatst bewerkt:
wil je gamen dan is mac geen optie

imho mac is net zo goed als windows je kan precies het zelfde doen met windows
bij een windows pc zit je ook niet gebonden aan de onderdelen die mac bijvoorbeeld standaard levert in zijn computers, je kan dus zelf precies uit zoeken van wat jij wilt voor jou pc
bij een windows game pc zit je al voor 1000 euro goed bij mac mag je blij zijn dat je voor de zelfde specificaties het dubbelle moet betalen en dan kan je de meeste games tog niet spelen
voor videobewerking is het echter wel weer een ander verhaal MAC OSX bied hier standaard goede ondersteuning voor bij windows zul je dus allemaal software pakketten moeten aanschaffen

maar ik denk dat je zelf al je antwoord hebt gegeven als jij wilt gaan gamen dan zul je dus voor windows moeten kiezen

en ook bij een windows pc kun je voor A-merk onderdelen kiezen die net zo goed of zelfs beter zijn dan MAC producten!

wat je ook kan doen met een windows pc is MAC OSX draaien op een andere partitie van je harde schijf
dan heb je een windows pc die ook nog MAC OSX kan draaien
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je Windows kiezen.
Je kan er mee Gamen en Is goedkoper en is makelijker.
En je hebt nog eens €2000 daarmeee kan je zeker een heel heel goed windows computer kopen.
 
ik zou ook voor windows kiezen (heb zowel windows als mac maar voor gamen is windows gewoon veel beter als een macbook met windows erop)
 
In een imac zit een laptop videokaart dit is niet echt fijn om mee te gamen. Dus ik zou zeggen neem een windows.
Een windows pc van 2000 kan je makkelijk alle games op het hoogst mee spelen.

Als je niet zou gamen of je games heel weinig dan is een imac een goede keuze. Ik ben zelf ook in juli overgestapt op mac en gamen er op is toch minder fijn als je echt fps speelt. Zelf game ik niet meer en zou mijn volgende weer een mac worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan