Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw internet abonnement van Ziggo hier in huis. Voor zover ik weet werkt alles zoals het hoort. Nu heb ik alleen een vrij slechte verbinding door het huis (dit was overigens ook al zo bij het vorige abonnement.) Hier zullen vast al veel vragen over zijn gesteld, maar ik heb nog niet echt een heel duidelijk antwoord gevonden. Wat kan ik hier het beste aan doen? Ik heb alleen een modem van Ziggo gekregen en in de meterkast geplaatst. Kan ik nu het beste een router kopen, of toch zoiets dergelijks als een homeplug?
Groet,
Thomas
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw internet abonnement van Ziggo hier in huis. Voor zover ik weet werkt alles zoals het hoort. Nu heb ik alleen een vrij slechte verbinding door het huis (dit was overigens ook al zo bij het vorige abonnement.) Hier zullen vast al veel vragen over zijn gesteld, maar ik heb nog niet echt een heel duidelijk antwoord gevonden. Wat kan ik hier het beste aan doen? Ik heb alleen een modem van Ziggo gekregen en in de meterkast geplaatst. Kan ik nu het beste een router kopen, of toch zoiets dergelijks als een homeplug?
Groet,
Thomas