Wat te doen aan online cheaters Left 4 Dead

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik vind Left 4 Dead helemaal geweldig maar het is natuurlijk alweer uitgespeeld dus ben nu online de campaigns aan het spelen.

Nog veel leuker dan met de PC alleen regelmatig of bijna altijd rennen de medespelers rond met weet ik veel wat voor cheat codes of mods die het vind ik echt helemaal verpesten.

Wat kun je hieraan doen? Als je altijd zelf het de online campaign host is het dan mogelijk ervoor te zorgen dat er geen cheats worden gebruikt?

Kan je PunkBuster niet aanzetten dan? Heb het spel zelf niet.

ik begrijp precies wat jebedoelt !!!
ik HAAT dat soort geklooi !!!
heb L4D niet, maar dat geklooi is voor mij een van de hoofdredenen waarom ik nooit
mp speel en enkel me hou tot de sp versie van games.

ik mag graag af en toe wel mp-en met race games, zoals Grid bijvoorbeeld. helaas zit er bijna wel in iedere race een zwaar gefrustreerde kleuter die t nodig vind om bijvoorbeeld bij een race vooraan te staan, en dan direct na de start dwars op de weg te gaan staan zodat
de hele race verziekt is.

de game wereld is open en dat is maar goed ook, toch zou ik dat soort pikkies t liefst for life willen bannen, liefst nog langer.

maar goed, wijk af van jou verhaal.
vreemd dat er geen punkbuster is for L4D, juist omdat t zo'n populaire game is, (en Valve zn zaakjes meestal wel op orde heeft), en dat de game hoofdzakelijk op mp gamane gericht is, dus, echt vreemd dat er geen punkbuster voor is.

succes ermee!!

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan