Wat te doen als je geen connectie krijgt met de SQL Server database

NoellaG

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 apr 2019
Berichten
1.267
Het kan gebeuren dat je een foutmelding krijgt zoals 'can not open a connection to SQL Server' . In de volgende link wordt stap voor stap uitgelegd wat je in dat geval kan doen:
mssqltips.com/sqlservertip/2340/resolving-could-not-open-a-connection-to-sql-server-errors/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wat is de vraag? Of is dit verkapte spam? of een reactie op een topic wat verkeerd gepost is?
 
Laatst bewerkt:
@aar: beetje rare reactie. Nog nooit een post van noella gezien? Zij is een gewaardeerde helper in het Access en Database forum en is zo vriendelijk om een linkje te plaatsen naar een best wel vaak voorkomend probleem met SQL servers. Kijk eens in andere forums, daar gebeurt dat om de haverklap.
 
En daarom sticky gemaakt. Bedankt NoellaG.
 
@aar: beetje rare reactie. Nog nooit een post van noella gezien? Zij is een gewaardeerde helper in het Access en Database forum en is zo vriendelijk om een linkje te plaatsen naar een best wel vaak voorkomend probleem met SQL servers. Kijk eens in andere forums, daar gebeurt dat om de haverklap.

Geen rare reactie, maar je geeft al aan dat het blijkbaar goed bedoelt is. In dat geval, respect voor Noella. Maar misschien kan het door Noella wat verduidelijkt worden met een kop of titel zoals: "De tip van Noella:".
Je moest toch eens weten hoe vaak ik op een ander forum linkspam opruim, dus dat ik dit zo zie, is dan best een normale reactie. Of ik kom soms halve topics tegen met reacties als nieuw topic.
Maar nu begrijp ik het.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan