Wat te doen met oude pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
82
Hallo,

ik ben in het bezit van een oude pc, met windows xp Home-edition... Ik wil nu de harde schijf helemaal formatteren en er windows Prof. opzetten... Er staat een key op de pc.. Kan ik windows professional downloaden en hiermee helemaal opnieuw beginnen?

Groet,
solotalent;)
 
Nee want de key is volgensmij alleen Voor Windows XP Home Edition
 
Als er home edition op staat en de key die erop staat is van home edition kun je professional er wel opzetten maar niet met diezelfde key activeren.

Leuk we reageren steeds tegelijk :p
 
Als er home edition op staat en de key die erop staat is van home edition kun je professional er wel opzetten maar niet met diezelfde key activeren.

Leuk we reageren steeds tegelijk :p

:)
 
Ik denk ook wel dat het zo is, maar, het was een upgrade naar Home edition... (vergeten te vermelden).. Waarschijnlijk stond er eerst windows 98 op, daarna home edition...
 
dan gaat het helaas niet lukken
 
Wanneer je weet hoe en waar je Windows XP Pro kunt downloaden, dan is de rest toch ook geen probleem...;)
 
De enige optie is om een windows sleutel te kopen en daarmee windows te activeren (het is geen vereiste om windows te activeren).
 
Wanneer je weet hoe en waar je Windows XP Pro kunt downloaden, dan is de rest toch ook geen probleem...;)

Tenzij je geen Key erbij krijgt of een Key die niet geldig is(en met geldig bedoel ik dat hij dus steeds een meldig geeft dat windows niet Genuine is!)
 
zoals ik merk heeft het weinig zin xp pro erop te zetten..

wat misschien wel handig is, is gewoon xp home opnieuw te doen en dan een hele format C, hoewel de vorige x alles er nog opstond..?
 
Maar dat heb ik met de goede gedownloade versies nog nooit meegemaakt;)
 
Het is overigens zo dat elke Windows XP Professional exact dezelfde installatie sleutel heeft maar een andere activatiesleutel, de activatie is niet vereist voor Windows XP, voor anderen Windows versies ook niet met een beetje handigheid :evil:
 
Je kan de Corporate Versie van Windows XP downloaden met een Volume License Key, die kan je zo installeren met de bijgeleverde serial en die hoef je niet te activeren:)
 
Zoals eerder gezegd mogen wij hier geen download links geven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan