wat te doen met teruggehaalde files

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Heb gisteren hulp gehad om mijn verwijderde programmagedeelte terug te halen. Nu heb ik het gevonden maar wat nu hoe krijg ik dat terug op de juiste plaats en een programma dat weer normaal werkt. Heb ze op cd gezet en in mijn documenten en vandaaruit geprobeerd opnieuw te installeren maar dat doe hij niet. Toen dacht ik dan maar naar de desbetreffende map kopieren dat is gelukt maar de projecten staan nog steeds niet in t rijtje sterker nog kan nieuw project niet openen als of er een koppeling mist of zo???
Kan iemand mij verder helpen? Misschien heb ik het niet goed teruggehaald ik weet het niet meer!

Bedankt alvast.

Met deze informatie kunnen we niet zo veel. Om welk programma gaat het? Hoe ben je de bestanden kwijtgeraakt? Hoe heb je ze hersteld?

Met deze informatie kunnen we niet zo veel. Om welk programma gaat het? Hoe ben je de bestanden kwijtgeraakt? Hoe heb je ze hersteld?

Zie mijn vraag van gisteren, het gaat om HP Image Zone.Staat ook op deze pagina. Heb per ongeluk creatieve projecten verwijderd in plaats van een neven staan programma. En als je goed leest kun je zien wat ik gedaan heb!

Laatst bewerkt:
Ga dan in die vraag verder ipv van een nieuwe vraag te stellen....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan